Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Det ser man jo på forskjellige tester at det som skal være fagfolk på området,og folk som jobber med det og selger disse setene gjør det feil. Hvor sikker er du på at ditt sete er riktig montert? Hvor mange her inne har et feilmontert bakovervendt sete? Jeg har selv kjøpt to seter,og begge selgerne vite meg feil måte å montere setet. Er det da bedre med et forovervendt som er enklere å montere,og som er forsvarlig satt fast?
børdi Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 jeg er HELT sikker på at setet vårt er montert rett, for det har jeg gjort selv, og holdt på en eeeeevighet og leste og styrte.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg mener dette er feil. Jeg mener at å montere et bakovervendt sete er enkelt, dersom man bare følger monteringsanvisningen nøye og er klar over at det tar littegrann tid. Jeg er 100 % sikker på at vårt bakovervendte sete er korrekt montert. Hvis man ikke klarer å montere et bakovervendt sete riktig, så er det likevel bedre med et korrekt montert framovervendt. Mener jeg...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Om man ikke klarer det den ene veien hvorfor klarer man det da bedre andre veien?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Montert rett er nok bakovervendt best.., alle bilene som kjører rundt med setet montert feil ville nok kommet bedre unna det med forovervendt , men montert riktig..=)
Beama Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Vårt er montert rett.. det er sjekket flere ganger=) Var noen som lå ut en link her for en stund siden med en vanlig monteringsfeil på bakovervendte stoler. Men leser man bruksanvisningen som følger med skikkelig klarer de aller fleste å montere de riktig. Att travle butikkselgere ikke gjør det riktig er jo noe helt annet.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Tilogmed mange av de som driver med testene har jo klart og kløne til montering av bakovervendt.. det er ikke ukjent at de er vanskligere og feste.. , men også da sikrere når montert riktig.. Ifølge tester..
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Fordi det er 100 ganger enklere og montere ett framovervendt sete enn ett bakovervendt;)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 De hadde god tid på seg,og som selger bør man ta seg tid til å være sikker på at det er riktig. Når man så hvor mange som gjorde det feil på testene,har jeg tenkt tanken når jeg ser debatten her inne,at hvor mange her inne kjører med setet feilmontert.? Og jeg regner med at alle tror og mener det er riktig,men er man sikker?
Lille Filur Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Spørs hvor smart man er det. Jeg er 100% sikker på at vårt er montert riktig. Det var ikke så mange muligheter og bruksanvisningen var ikke til å misforstå.
så var vi 4 Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Det var faktisk en del snakk om dette tidligere for det er noen butikker som har fått feil opplæring i montering av ett av setene (ihvertfall ett av de). Tror det var HTS sitt populære sete, uten at jeg kan si det for sikkert.
Beama Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er iallefall 100% sikker=) Og uansett hvilket sete man har bør man ta seg tid til å sjekke att det er montert riktig.. er ikke bare å slenge det inn i bilen. Har fremovervendt sete også som ikke brukes.. og det syntes jeg er vanskeligere å montere... Her er linken ang. hts setene: http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=104840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå