Søskendrøm<3 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hva er forskjell på rier og kynnere? Har hatt masse kynnere, men idag hadde jeg kjempe sterke mens smerter. Men magen var ikke stram, også hjalp det å gå enn å sitte.
varg veum Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 ville bare svare at jeg ikke viste...så du iallefall ser at vi leser linken..hehe
persilla med en prins Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Riene tar mere tak i ryggen og stråler mot magen/bekkene som sikklig sterke mens smerter. Og riene kommer regelmessig hvis du er usikker ring føden og snakke med dem lykke til
Søskendrøm<3 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Strammer magen seg når man har rier? Lurer så på om det var det jeg hadde istad? Det knøyt seg skikkelig, men med en geng jeg reiste meg, fosvant smertene.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 nå har ikke jeg noe fasit. men etter det jeg har lest så gir kynnere seg når du skifter stilling,reiser deg osv.. men det gjør ikke rier.
Søskendrøm<3 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2007 Ok, da er jeg litt letta :-) Har ikke tid til fødsel enda :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå