Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har fått blødning jeg. ikkeno menssmerter ellerno. Og ikke er det mye heller, bare noen få dråper:/ noen som har hatt detsamme?
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg snakket med jordmor om sånne blødninger, har hatt endel av de selv gjennom hele svangerskapet, er i uke 23 nå. Hun sa det var ingenting å bekymre seg for, det var veldig vanlig fordi slimhinner og blodårer er så tynne og sprekker lett. Så lenge det bare var noen dråper så brydde hun seg ikke med å notere det ned engang. Hvis du blør mye bør du ta kontakt med legen, men bare litt skal gå veldig fint!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har hatt små blødninger helt siden uke 12. På tidlig UL fant de ut at jeg blør fra livmorhalsen, men gynekologen (privat) fant ut at morkaka mi ligger velidg lavt og skal tilbake til han i begynnelsen av juli. Han snakket noe om at hvis morkaka fortsatt er like langt nede så må de kanskje sy der nede så alt ikke detter ut eller får prematur baby. Men de små blødninger var ikke noe farlig, så lenge det ikke var menssmerter i bildet og det ikke var mye blod. LYKKE TIL men etter mine erfaringer er det bedre å ringe legen en gang for mye enn en gang for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå