Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hei:-) Er veldig glad i gønnsaker og lurer på om noen av dere har noen tips ang å grille/woke grønnsaker på grillen.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Paprika i alle farger, loek, aubergin, squash og tomat er godt paa grillen! Du kan pensle dem bittelitt med kryddersmoer, og legge dem i skiver paa grillen til de er saa stekte som du selv oensker. Innmari enkelt og greit.
mammmamia ** Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Skjær opp f.eks. paprika, sukkererter, asparges, minimais, løk/purre og babygulrøtter og ha dem i folie. Ha over noen kladder med smør, 1 dl hvitvin (alkoholen fordamper når den grilles ;-)) og tørkede urter (f.eks. timian, basilikum og rosmarin) + salt (og evt. pepper) Pakk godt inn og legg på grillen..! Grilles i ca 10 min, til grønnsakene er akkurat møre, men ikke myke! Åpne opp folien innimellom og sjekk med en gaffel :-) Smøret og vinen + urtene blir en suuuuupergod saus..! Nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå