Gå til innhold

Hva er det teiteste hormonelle utbruddet du har hatt som gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et ganske teit et her om dagen. Jeg og sambo skulle til svigers, og vi skulle kjøre innom McDrive på veien og kjøpe McFlurry med daim. da vi kom til rundkjøringen der du kjører inn til McDonalds var sambo midt i en fortelling om et eller annet, og jeg kunne jo ikke avbryte han midt i en setning heller da... Og han glemte jo hele greien og kjørte forbi. og hva gjorde jeg da? Joda, jeg begynte å grine!!! herregud... stakkars sambo, forsto ingenting. Vi snudde og kjørte tilbake, da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å grine av å se en musikkvideo med Toto. Ja, heltene fra 80-tallet. Helt utrolig!

As soon as forever is through, I'll be over you..

Skrevet

Jeg så Ari Behn på nyhetene og begynte å grine for jeg syns så synd på Märtha som er gift med han...

Så ålreit dame liksom, også ARI! nei det ble for mye gitt!

Skrevet

Hahahahah :P Mye morro med disse hormonene.

Eg begynnte å grine fordi eg ikke kunne få burger fra Bon Appetit på laksevåg og pommfri fra Daniels:P Ørjan syntes eg var ganske urimelig...kan ikke skjønne hvor han har det ifra;)

Og stortutet da han spiste opp skinken min:P

Og en dag da eg hadde dekket på til middag så glemte eg å gi ham gaffel. HAn spør da ganske så uskyldig om hva han skal spise med. Da eksploderte eg helt hehe. "Du kan gå å hente den jævla gaffelen selv! Sitter BARE her å forlanger og forlanger....gjør ikke en dritt ditt late svin...bla bla bla" Og så kom tårene da fordi EG følte meg urettferdig behandlet hehe... Måtte inn på rommet å roe meg før eg ganske så slukøret kom tilbake og ba så pent om unnskyldning;)

Skrevet

da jeg kjefta opp en stakkars 15 åring på bussen for at han brukte ordet fisting i nærheten av lillebroren min.. tror hele bussen fikk med seg at jeg skulle "fiste" kjeften hans om han ikke passa ordbruken sin:P gjett om jeg følte meg flau etterpå:P

Skrevet

hmmm har mange. men det teiteste må kanskje være da moren til sambo (som bor i leiligheten vår) sendte mld til han og spurte om han kunne ta ned bosspannene. da klikket jeg vinkel. seriøst, jeg så rødt. etter et par min var jeg selfølgelig like blid igjen. men begynte å grine etterpå fordi at sambo lo av meg.

en annen gang var det nummeret før jeg begynte å grine på butikken, fordi at de hadde bare stor kartong med den sjokomelken jeg skulle ha. jeg skulle jo ha den lille, for jeg hadde fått det for meg at den smakte bedre i mindre pakning.

Skrevet

hehe så morsomt, kjenner meg igjen der altså. jeg blei skikkelig furten en gang kjæresten min kjørte forbi mcern, jeg var jo sulten. endte med at jeg ble darlig av maten da, så angret på at vi stoppa der etterpå.

ellers griner jeg til alle Seven heaven episodene... hehe slår aldri feil, den er jo så søt..

Skrevet

eg grei her om dagen uten å vite hvorfor.

er helt på trynet år eg er gravid

Skrevet

Off og stakkars mannen min ble vekket på en fæl måte i dag... Han skulle kjøre datteren vår i barnehagen, men sto ikke opp når eg ville..så eg trampet inn på rommet. "Hvis du ikke dfrar deg ut av sengen nå med EN gang så kan du bare pakke sakene dine og dra!!"

Daaaakars vennen min....at han holder ut med meg e helt utrolig:\

Skrevet

Jeg begynte å gråte fordi samboer skulle på trening...jeg ville jo ikke være hjemme alene i 2 timer...og når jeg da i tillegg så att jeg hadde glemt å kjøpe stratos ble det ikke akkurat noe bedre...inegnting å kose meg med...

Skrevet

jeg griner når det kommer på folk med babyer på bussen, for jeg lengter slik etter å få ut min.. gjett om jeg ser smart ut da el:P

Skrevet

Når jeg var høygravid med førstemann, og skulle til jordmor kontroll..... Fant ikke noen parkering i byen og begynte å få dårlig tid...hva gjør en overhormonell høygravid da???

Joda, jeg ringte samboer og grinet helt forferdelig, å prøvde snillt å be han komme seg fra jobb for å parkere bilen min.... Det er ikke så mye motgang som skal til før en gråter så tårene spruter i en slik situasjon....hihi ...han begynte virkelig å lure på om jeg var gal eller "bare gravid" da? .... :-))...

Skrevet

-Jeg gråt da jeg kjørte forbi rekken med motorsykler under vårsleppet i Stavanger.

-Jeg gråt og ble sint da sambo ville betale for bensinen på bilen, i stedenfor å bruke felleskortet vi har til slike utgifter.

-Jeg startet å gråte da jeg og sambo var skikkelig overtrøtte og lo og lo-helt til han sa et ord som jeg oppfattet anderledes enn slik det var ment.

-Jeg gråt da sambo og pappa skulle legge lister på barnerommet, men så viste det seg at sambo hadde kjøpt viduslister i stedenfor gulvlister, slik at rommet ikke ble ferdig den dagen.

Flinke sambo som holder ut med meg =)

Skrevet

en skikkelig teit en, jeg begynte å gråte fordi jeg ikke fikk til å ta meg en kjapp en *rødme* , ikke en gang det skulle jeg få til, da var dagen min komplett ødelagt :P

Skrevet

Vanskelig å si. Men jeg har utrolig kort lunte for tiden. En gang i februar, det er jo lenge siden nå, så gikk jeg berserk og skjellte ut mannen min før vi skulle ut og handle. Grunne til at jeg skjellte ut mannen min var fordi sønnen vår tok med seg kosedyret sitt ut. Jeg mente at kosedyret skulle vært hjemme, jeg var redd han skulle ta det med i butikken og miste det. I hvert fall ble jeg så rasende at jeg bannet og skrek så det hørtes over hele boligstrøket vi bor i. Mannen min ble grusom flau, og jeg overreagerte nok kraftig. Men jeg følte der og da at det var så typisk at når barna mine vil noe jeg ikke vil de skal gjøre, så tar ofte mannen min parti med barna våre mot meg. Jeg er den strenge som sier "nei" til mange ting, mens han mannen min er snill og lar barna våre få lov å gjøre som de vil og stortsett lar han dem få det de vil.

Senest i ettermiddag ble jeg sinna på dattera mi og venninna hennes som var på besøk, fordi de la seg i senga til dattera mi og når jeg løftet opp dyna var senga full av støv og skitten sand. Jeg børstet sanden og støvet ned på gulvet, men da var det kommet masse sand og skit på gulvet slik at jeg måtte støvsuge. Da ble jeg forbanna og jeg bannet og stønnet av sinne. Jeg overreagerte nok, men den senga har ganske nytt og rent sengetøy, og da syns jeg at dattera mi kan sørge for at den senga holder seg ren en stund.

Skrevet

Jeg ble driiitforbanna på sambo for et par dager siden.. Hvorfor? jo, fordi han vååååget å komme med hint om at jeg hadde lagt chipsposen med åpningen opp i skapet slik at den ble seig.. Tente på alle pluggene da;)

Stakkaren ble jo helt satt ut:P

Skrevet

er ganske liten, og rekker så vidt opp til koppehylla, så når jeg strakk meg etter en kopp, men kløna og knuste den i steden. Begynte å gråte og var så deppa at jeg ikke kom meg på jobb den dagen.

Hadde bestemt meg for at jeg og samboeren skulle ha løvbiff og pomfritil middag, og når han hadde laga det, så hadde han laga løvbiff og pomfri til meg, men løvbiff i pita til seg selv. Ble så sint at jeg nekta å spise middag når det jeg hadde bestemt ikke var bra nok. Han skjønte ingenting stakkars

Skrevet

Det verste for meg når jeg var gravid, var at jeg blei sykelig sjalu... Tålte ikke at han pratet med kvinner jeg ikke kjente, eller at han så på andre damer enn meg... hehe... Og jeg som overhodet ikke er sjalu ellers.. og ikke minst så gråt jeg for alt og ingenting..:P stakkars sambo, helt utrolig at han holdt ut...:))

Men nå er heldigvis hormonene gitt seg, og jeg er ikke sjalu lengre... Helt utrolig hva disse hormonene gjør med kroppen og sinnet... Kan heldigvis le av alt nå da:P:P

Skrevet

jeg var stort sett sinna hele svangerskapet... men hadde et voldsomt utbrudd en dag faren og broren til sambo var her, fordi to nabokatter løp inn i stuen vår og dreit under sofaen..det klikket så enormt for meg at kjøkkenstoler fløy vegg imellom...jeg bannet og skrek..uff..er så flau når jeg tenker på det nå i ettertid..de ble helt sjokkert og bare gikk hjem..

Skrevet

Da jeg var gravid med jenta mi satt jeg og mannen min i sofan, han drev og kilte meg så jeg hylte og sa: Slutt og kile meg din drittsekk. Men så fikk jeg så dårlig samvittighet for at jeg hadde kalt han en drittsekk (bare på tull enda...) at jeg begynte og grine...Og det endte med at han måtte trøste meg fordi jeg hadde sagt drisekk til han....

Så er det et par ganger jeg har vært på gråten fordi de ikke har hatt dispensercola, eller den maten jeg vil ha. Begynte også og gråte vær gang vi hørte she cries like a baby med morten abel....Så da mannen min fant det ut begynte han og spille den ver gang vi var i bilen fordi han synes det var fasinerende og få meg til og grine(!)

Så var vi i begravelse til bestemora til mannen min, hun var verdens beste gammle dame som jeg likte så kjempegodt, men det var litt flaut og være den som gråt høyest, når jeg ikke engang var i slekt med henne...

Skrevet

husker spesiellt en gang da jeg gikk med tulla.

det var natt å jeg våknet å ville ha is,men noen hadde spist opp mine kjøre lillipopp is,jeg ble så lei meg at jeg satt på sengekanten å gråt mine modige tårer,jeg var tjukk å fæl,å attpåtil hadde vi ikke is???mannen skjønte ingenting å satt seg opp i senga med meg å prøvde å trøste meg,men det gikk ikke ant,så han måtte kjøre på bensinstasjonen kl 3 på natten å kjøpe is til meg hehe,morro å tenke på i dag:)

Skrevet

Du trenger ikke å være flau over det, hadde vært kjempe sint om en katt hadde kommet inn å driti under sofaen min, gravid eller ikke.

Skrevet

Samboeren min var bortreist og skulle komme hjem. Jeg tilbudte meg å hente han på togstasjonen så han slapp å ta bussen, men han sa at jeg kunne bli hjemme og slappe av, det trengte jeg ikke.. Så jeg begynte å grine for at jeg ikke fikk hentet han...

Skrevet

Jeg kom på butikken og skulle handle. Plutselig fikk jeg så utrolig lyst på ferskenjuice - av alle ting!

Nå er dette en kjip butikk med dårlig utvalg, så selvfølgelig hadde de ikke noe så eksotisk. Det var rett før jeg satte meg ned på butikkgulvet og grein. Måtte ringe mannen min og fortelle hvor dum butikken var. Han kom selvfølgelig med mange motforslag som kunne erstatte juicen, men ingenting var bra nok - hehe.

Ellers hadde jeg en periode der jeg gråt bare jeg så reklamen for ekstrem oppussing.

Skrevet

Nå begynner jeg å lure på om jeg ikke er normal...har ikke hatt noen hormonelle utrbudd. Er 7 mnd på vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...