Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir såååå irritert på de som klager over hvor sjelden gubben f.eks står opp med ungene osv osv.

 

Jeg er alenemamma og FÅR ALDRI HJELP !!!

 

Såååå ikke klag !!

 

Dette var et hjertesukk fra meg !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt gubben hadde nå jeg klaga hvis han ikke gidda å ta ungen litt også. Det er jo ett irritasjonsmoment uten like, og jeg vet det av egenerfaring.

Skrevet

Ja, enig med deg....

Men blir jo lei meg når jeg aldri aldri aldri får hjelp...

Skrevet

Det forstår jeg godt at er kjempetøft! Jeg har jo mann som hjelper til, og de gangene han har reist med jobben noen dager, hatt helg borte eller jobba seint har jeg tenkt på hvrodan det måtte være å klare seg sjøl støtt. Kan tenke meg at det hadde gått helt fint med det man skal gjøre, men problemet blir at man aldri får dratt ut litt og sett noe annet. Bare det å dra på Rema alene på kvelden kan være deilig, synes jeg. Så stå på, du gjør en kjempejobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...