Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg blir såååå irritert på de som klager over hvor sjelden gubben f.eks står opp med ungene osv osv. Jeg er alenemamma og FÅR ALDRI HJELP !!! Såååå ikke klag !! Dette var et hjertesukk fra meg !!!
så var vi 4 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hvis jeg hadde hatt gubben hadde nå jeg klaga hvis han ikke gidda å ta ungen litt også. Det er jo ett irritasjonsmoment uten like, og jeg vet det av egenerfaring.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Ja, enig med deg.... Men blir jo lei meg når jeg aldri aldri aldri får hjelp...
Babykilo Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Det forstår jeg godt at er kjempetøft! Jeg har jo mann som hjelper til, og de gangene han har reist med jobben noen dager, hatt helg borte eller jobba seint har jeg tenkt på hvrodan det måtte være å klare seg sjøl støtt. Kan tenke meg at det hadde gått helt fint med det man skal gjøre, men problemet blir at man aldri får dratt ut litt og sett noe annet. Bare det å dra på Rema alene på kvelden kan være deilig, synes jeg. Så stå på, du gjør en kjempejobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå