Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 bilstoldebatten så her er en ny. Alle mødre elsker å ta bilder av småttene, så derfor mener jeg med hånden på hjerte at alle som bruker disse små billig kamera heller kunne latt være å bruke kamera!. Det værste jeg ser er foto som er uklare og utydelige. Foreldrene må nesten med pinsett peke ut hvem barnet er, så hvorfor ikke koste på seg et ordentlig kamera med multifuksjoner som kan gjøre alt. Man kan ta bilder av barna i fart, stående, flytende, hylende,i mørket, hoppende osv. MAN kan tilogmed få med seg avsluttningene på skolen med en annen linse uten å få med alle foreldrene rundt og disse gardinene som henger. Slike kamera holder mye lengre og gir større glede for de som elsker å ta bilder av småttende.
så var vi 4 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Kjøpte meg nytt kamera som visst nok skulle være bra, men det var dårligere enn det gamle drittkameraet jeg hadde som kosta 1500, og det er minst 4 år gammelt. Gjett at skuffelsen var stor. Men fikk returnert det heldigvis. Men det gamle tar klare bilder da
eva luna Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Har du tips til et bra kamera som ikke er altfor dyrt? og som er bra på innebilder.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Hi hi godt jeg har en mann som er en gammel fotograf fikk nytt kamera for ett par dager siden meget fornøyd =0)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Tar bedre bilder jeg med mobilen en de fleste tar med sine normale kameraer, fordi FOLK STÅR ALT FOR LANGT UNNA NÅR DE TAR BILDE! Kan skjønne at folk vil ha med hele sklia ungen sklir på men det er da vel for pokker ungen som er motivet? ikke den forbanna sklia. (kan være andre ting en sklier da seff..) Jeg har canon eos 350d og er veldig fornøyt. Mitt beste tips.. GÅ NÆRMERE!!!!
♡ Rødhette ♡ Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Har Canon eos400D nå.. Superfornøyd og ser så vanvittig forskjell fra bilder tatt med vanlig kompaktkamera.. Selvom jeg forsåvidt var fornøyd med det også på det tidspunktet.. he he..=)
Libido- Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Faen itj klag på kamra mett næi! =) Har digitalt speilrefleks vi, så ikke noe å klage på =)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 digitalt speilrefleks her og,tar så fine bilder atte;-)Har t.o.m lært meg å ikke stå langt unna å ta bilde!Måtte jo ha sånn når jeg har barn;-)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 canon er og blir bra. Fra 2000 kjøpte jeg analog canon eos, det ble stjålet i fjor og da kjøpte vi canon eos 400d. Supert
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Ja helt klart, mange står alt for langt unna.Ikke i alle tilsetninger kan man stå nærmere så derme er det godt å ha et kamera man kan bytte linse, likeså på en badestrand hvor barna herjer langt ute og du står på land. Så kamera man kan få kjøpt ekstra linse til er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå