Gå til innhold

Jeg VIL ha..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårruller og ris, og innbakt scampi og innbakt donald duck og sursøt saus, og stekt ris med eggerøre og grønnsaker og ekte nudler og...og.... MEN DE HAR IKKE KINARESTAURANT PÅ BØMLO!!!:(:(:(:( Noen skal til STORD snart jah..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjekk posten din

Skrevet

Jeg vil ha biff og fløtegratinerte poteter...skal se om ikke det blir middagen i morgen....men da er det vel noe annet jeg har lyst på...:)

Skrevet

mmmmmmmmmm biff høres digg ut

Skrevet

Eg og vil ha det!!!!!!! er vertfall bedre enn denne skiva med nugatti eg ser på ;(

Skrevet

når skattepengene kommer skal jeg sååå ille på resturang å spise black and white!!! :D

Skrevet

hva er black and white?

Skrevet

svinefilet og oksefilet med peppersaus og bairnesaus og frityrstekte potetbåter:) derav navnet, sort og hvitt:)

Skrevet

barniesaus? det er jo ikke godt, me alt det andre. ufffff sulten sulte på kjøtt, mat, for, høy, hehe noen som har lyst å steke biff te meg?

Skrevet

vet , pleier å bestille uten bairnesausen jeg:D hehe:) jeg har koteletter da? var salg på obs så har frysen full:D

Skrevet

Nå står risen på..:P Lager stekt ris med reker i jeg:) Ikke kinamat, men det er da noe mens jeg venter!:P

Skrevet

svin? mormora mi lagde en gang skikkelig dårlige sviekoteletter te meg, etter det så har eg aldri turt å spist det hehe, er litt sær eg, bra det er flere som ikke liker barnie saus, synes alle liker det eg

Skrevet

Post er herved sjekket og svart..:P digger bernaisesaus!:D Kan gjerne spise det alene.. Bare det med baconbiter oppi er sinnsykt godt..:P Nattemat de luxe;)

Skrevet

nei disse kotelettene er av ku:D hehe nei det er kvalmt, alt for fett:S

Skrevet

uff jeg handla masse namme mat i dag men gidder ikke lage for ryggen streiker.. sååå ble is på meg:P

Skrevet

da kan du få lage kotteletter te meg vet du ;)

Skrevet

Har is jeg også:D Men RIS først;)

Skrevet

det ble grøt her faktisk hehe:) men kan alltids slenge opp noen kottiser:D tror jeg har sånn graviditetsdille-økedøgn :P

Skrevet

haha:P Jeg prøvde å spise grillmat idag.. Skikkelig ekkelt...

jeg vil ha nektariiiiner.. og ekte kinamat:)

Skrevet

å herregud jeg er møkkmett men har så mye digg i kjøleskapet som jeg har såå lyst på:D kjente nesa vibrerte når jeg var på obs og vips var handlevogna full av alt som lukta godt:P

Skrevet

Hehe..:P Sånn er det når de lar gravide handle!:P Skal handle imorgen hadde jeg tenkt.. Evt stikke på kinarestaurant med ei venninne:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...