Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et annet innlegg lenger ned her om ei som hadde hentet spiral på apoteket. Jeg har fått time til gynekolog for å sette inn spiral, men må jeg kjøpte den selv på apoteket først?? Står ingenting om det i innkallelsen jeg har fått, derfor begynte jeg å lure......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonspiral må hentes på apoteket, kobberspiral får du hos gynekologen. Så da regner jeg med du skal ha det siste?

Skrevet

Noen steder har de spiraler hos gynekologen, men de fleste steder er det vanlig at man får resept og henter på apoteket. Uansett må du betale for den, koster noe over 1000 lappen tror jeg... (?)

Skrevet

Satte forresten inn dette i dag. Gikk veldig kjapt og greit. Har ikke merket noe senere heller, håper det fortsetter slik;)

Skrevet

Godt å høre :o) Gruer meg litt skjønner du, skal dit imorra...

Merket ikke noe særlig når den ble satt inn??

Er heller ikke så veldig lysten på den stolen og de instrumentene nå 3 mnd etter fødsel, hehe...

Skrevet

Nei, nå leste jeg ikke godt nok tror jeg... Du satt kanskje inn kobberspiral? Jeg skal ha hormonspiral... Forskjell på det kanskje...?!

Skrevet

Jeg skal ha kobberspiral ja. Må jeg betale over 1000 kr??? Herre jøsses, det ante jeg ikke.....

Skrevet

Jeg tror kobber spiral er billigere..

Skrevet

Kobberspiral er billigere enn hormonspiral. Betalte 700 for timen + spiralen.

Det som er litt dumt i disse varme tider at man må vente en uke med å bade...

Skrevet

Jeg satte inn kobberspiral for en drøy uke siden. Det gikk veldig bra,jeg var litt nervøs,men ingenting å grue seg for !

Jeg betalte 900,- inkl spiral + timen. Gjorde det hos gynekolog. Hadde forresten litt menssmerter og bitteliten blødning i en uke etterpå.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...