Gå til innhold

Hvordan er mensen hos dere etter en kjemisk graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har trolig hatt en kjemisk graviditet. Jeg fikk ikke mensen på ikm, men testet positivt dagen etter. Så negavtivt, og i dag, 3 dager etter ikm, kom tr. Men jeg blør nesten ikke, og har ingen menssmerter som jeg bruker å ha. Og jeg bruker å blø mye mer. Er dette vanlig?

Og når har dere fått el etter en kjemisk graviditet, kom den som vanlig 14 dager etter (etter det dere bruker å ha) etter dere begynte å blø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt noen kjemiske graviditeter, og har opplevd det samme som deg. Har alltid hatt store mens-smerter, men i disse tilfellene blødde jeg lite, og hadde ikke noe vondt..

Hos meg så kom den som normalt etter :)

Skrevet

Jeg blødde i 10 dager etter kjemisk. EL ble en uke forsinket. Spurte om det på gyn på Ullevål, og de sa at det var veldig individuelt. Hos noen blir syklusen forskjøvet og hos noen fortsetter den helt som normalt. Jeg testet for EL med med billige strips og hadde nesten gitt opp da den endelig kom...:) Men ble gravid! Det sies at en er mer fruktbar etter en SA /MA/ kjemisk. Så det er jo noe å trøste seg med.....

Skrevet

Jeg hadde også en kjemisk graviditet forrige måned. Fikk tr 5 dager på overtid, og jeg blødde lite og i få dager.....bruker å blø mye og i mange dager normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...