Niem og Patrick Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er 14+1 i dag, og kjenner så smått at magen begynner og bli litt større og tyngre, samt at jeg til tider puster som en hval Har astma og har derfor en unnskyldning Men er det andre som kjenner det samme? At ting begynner å bli litt tyngre, er litt mer tung i pusten og sånt..? Skal til jordmor i morgen, og tenkte å spørre henne ut litt
Gjest Tutta, med baby nr to i magen! Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Er 18 nå, og det er tyngre å bevege seg ja.. Liksom litt stiv i kroppen.. Men er i mye bedre form når det gjelder pustingen!! Helt sikkert fordi jeg greide å kutte røyken for 10 uker siden eller noe i den dur..
Niem og Patrick Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Huff ja, er både stov og støl.. Hadde antydning til krampe idag.. Håper det går bra når jeg skal i jobb igjen etter 3 ukers avspasering..
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 nja,.i uke 14 hadde jeg ikke mage. tyngre var d sikkert pga hormonene og pusten og sånnt. er nå i uke 23 og skjenner nå at det begynner å bli MYe tyngre.. tenker at det ikke blir lett på slutten nei = )
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 jeg er 26+2 nå og jeg kan trygt si at ting ble ganske mye tyngre rundt uke 15-16 ja. jeg har selv astma så kjenner godt til det å bli lett tungpustet nå når jeg går gravid. takk gud for ventoline sier jeg bare. heldigvis så er det helt iorden for meg å bruke den nå når jeg går gravid, hadde dødd hadde jeg ikke hatt den.
Niem og Patrick Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 Tror jeg skal gå og få meg en ny ventoline ja, så lenge det ikke er restriksjoner for gravide, må vel det gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå