Gå til innhold

Enda en trist nyhet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ikke blåe fryseis inni pakken selv om det står utenpå at det skal være blå, gule, røde, oransje og brune... hallo? jeg vil ha fryseis med tutti frutti-smak! forresten, dette er magic sticks fra rema. bare så alle vet det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

ser poenget ditt men syns ikke vi skal tulle med sånt

Skrevet

Hehe. Min dårlige nyhet i dag er at jeg ikke har is i fryseren som frister.

 

& jeg er skikkelig fysen!!

Skrevet

Nei egentlig ikke... jeg har mange traumatiske is-opplevelser jeg.. hehe =P

Skrevet

hm... skal aldri kjøpe is der mer vaffal!! send stooort klagebrev så kansje de sponser deg m is ut sommeren,)

Skrevet

ja kanskje jeg skal gjøre det! må få med at jeg er gravid og hormonell, og kan være farlig .og at min dille på de blå isene er meget sterk.

Skrevet

Bare for å være ekkel: svigerinna mi jobber på hennig olsen is, og jeg får aaaaal den isen jeg vil ha... hahahahaha!!!! men de har ikke blå fryse is tror jeg...

Skrevet

er nå bedre det enn den andre spøken her inne

Skrevet

pass deg gry78, ellers kommer jeg og tar deg til gissel og kiler deg under tærne heeelt til svigerinnen din gir meg all isen jeg vil ha!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg unngikk i alle fall katastrofe her i heimen da jeg så at døra til fryseren ikke var skikkelig lukka igjen, og fikk lukket igjen denne før alle isen smelta!:-)

Skrevet

uff, det kunne blitt iskatastofe. tror jeg hadde begynt å gråte hvis det hadde skjedd her... hehe spiser hundre is om dagen.

Skrevet

du skulle ikke spøke med sånt, jeg har opplevd å være tom for is i frysern, jeg satt å så isen minke og minke til den dagen det var tomt, det var helt fryktelig og ga meg den helt store skjelven, den dag i dag må jeg ha minst en eske i frysern til enhver tid:P

Skrevet

hehehe... uffameg traumatisk opplevelse det der! jeg MÅ ha is hver dag, ellers dør jeg. det er jeg helt sikker på!

Skrevet

KLAGEBREV...

 

Jeg, sauen & frøken blomkål vil herved overekke dere en svært alvorlig klage og håper dere vil ta den til etterettning.

 

Tirsdag kveld skulle jeg, som vanlig klokken nesten eleve på kvelden, ha min dagelige dose av blå fryse is. Dette er for meg et svært viktig rituale og det er en nødvendighet for meg og min lille spire å ha denne daglige dosen blå fryseis.

 

Vell, jeg vagget bort til fryseren der jeg visste jeg hadde en helt ny pakke fryseis kjøpt på rema, men bilder av deilige blå, røde, gule fryseis på pakkningen. åpnet fryseren med et salig blikk og hentet frem pakken...

Tente lysene på bordet, tok meg en goood slurk med gaviskon og satt meg godt til rette i sofaen med pakken min.

Saksen ligger klar på bordet, klar til å frigjøre denne deilige isen fra sitt fangehull... Åpner pakken og....

HERREGUUUUUUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg begynner å hyperventilere, pulsen går i tusen og stakkars lille spire slår kolbøtte hundreganger.........

INGEN BLÅ IS!!!??????

Jeg begynner å hikste, sambo kommer inn å finner meg som et vrak under bordet( noe som er ganske godt gjort)

Han ser pakken og skjønner hva som er hendt.. Eneste mulighet nå er å ringe akuttmotaket på hjemis, og heldigvis har de noen som kan ekspidere meg m en gang...

 

Som dere skjønner er dette noe jeg vil slite m i lang tid og jeg venter spent på en komesasjon fra dere..

 

Ikke særlig vennlig hilsen

 

snart sprekke ferdig

 

sauen & frøken blomkål................

Skrevet

jeg blir seriøst skjelven på ekte hvis jeg vet jeg er tom for is, har helt isdilla..men jeg har en slik blå is altså om du vil ha den:P

Skrevet

Jaaaa, jeg vil ha den!!!

 

gry78: hahahahaha, ler så jeg pisser på meg her! hehe skal faen meg sende den til dem altså! fy faen, jeg detter av stolen her altså!

Skrevet

får kynnere av all denne latteren, mere mere mere!!!! hehe:) *kaster over den blå isen* :D jeg skal nemlig spise den grønne:D

Skrevet

Man kødder ikke m gravide mager å is!!!

Skrevet

Tigern: hvis du vil ha sterkere kynnere kan du lese tråden om hormonelle utbrudd i graviditeten, mye bra der altså! blandt annet en annen en om meg og is... den grønne kan du godt få!!!

 

gry78: det er helt sant. farlig ting å kødde med!

Skrevet

HAHAHA dette er den beste tråden jeg har lest her noen gang tror jeg ;o) Hihihihi....

Selv lurer jeg på åssen i ALL VERDEN jeg skal kommer meg gjennom helga på hytte/campingtur uten isbiter?!?

 

Skrevet

Nå har ikke jeg smakt blå fryseis (og det tror jeg ikke jeg tør å gjøre heller, sånn i tilfelle det blir lite igjen på lager til dere andre), men jeg har dilla på Snickers is. Gubben min er veldig, veldig snill, og sørger for at det ALLTID er masse Snickers is i fryser'n. Eller kanskje han bare er engstelig. Det vet jeg ikke helt...

Men is kan fort bli skummelt, ja... Veldig skummelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...