Gå til innhold

Bilsyk baby, kan jeg gi han noe???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten er 7 uker og er veldig bilsyk. I morgen skal vi på en ganske lang tur (30 mil) med bil og jeg har så vondt av han når han er slik. Han kaldsvetter er klam og han får spytt/"fråde" rundt munnen i begynnelsen... gulper mer enn vanlig og hylskriker....

Er det noe jeg kan gi han slik at han får sove i steden eller ihvertfall at han ikke blir kvalm? Skal vi stoppe hvert 15.min kommer vi jo aldri frem....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at babyer ikke blir bilsyke, har ikke utviklet de balansesansene som skal til for å bli det. Han var ikke syk på annen måte da han ble syk sist da? Evt satt vondt i stolen? Min lille gutt gråt også mye i bil i begynnelsen. Da han var 3-4 mnd ble det plutselig mye bedre. Det vi fant ut var at han syns det var ubehagelig å sitte i stolen da han var helt liten. Han liker heller ikke å sitte alene, så det hjalp for oss at en satt bak sammen med han.

Skrevet

Vel, han hyler og er slik (kaldsvetter) så og si hver gang vi kjører. kan kjøre max 30 min før han begynner og det er det samme hver gang. Slik har det vært etter at vi kjøpte ny bil (jeg blir sjelden bilsyk, utenom i denne bilen.. det er noe med lukta i den) Skal liksom kjøre med han og storebror alene i morgen, så jeg kan heller ikke sitte bak med han (har airbag foran)

Satt forresten bak med han i dag og det hadde ingen virkning, da så jeg bedre hvordan han er også....

Ingen som vet noe??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...