Gå til innhold

Inspirert.... Ærlige meninger mottas med takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette huset har jeg (vi) falt for, og lysten til å bygge selv øker.... Kom igjen! Ærlige meninger mottas! :-)

www.boligkatalogen.no, hus nr 128 A, Corner, hus for flat tomt, en etasje. Litt kronglete å finne fram til, men håper at noen gidder. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, helt ok..! Liker ikke så godt hus der "alt" man ser er tak, hehe, men planløsningen så veldig grei ut :-) Er heller ikke så begeistret for blanding av mur og tre, men tror det ville vært mye finere i helhvitt..!

Skrevet

Veldig fint hus med god planløsning.

Personlig synes jeg det blir litt for lite, men det kommer jo an på hva man ønsker også....

Skrevet

Fint hus, med en fin planløsning, men for meg er det alt for lite. Vi skal også bygge (må bare få tomt først), og vil minimum ha et hus på 170 boareal. Det vi liker best er på 204 kvm.

Hvor mange er dere i familien da?

Skrevet

Ohhh...syns det var skikkelig tøft jeg! Bygg i vei!!=)

ps. hadde nok droppet den boden mellom soverommene og heller hatt det minste soverommet større..hehe;)

Skrevet

Vi er bare tre, pluss bikkje, så det er egentlig stort nok, men uansett så kommer vi nok ikke til å bygge huset akkurat sånn. Og vi må ha stor dobbeltgarasje med ekstra lagerplass, for det er det jo altfor lite av.

Bare jeg får "alt" på en flate, jeg, så skal jeg være ganske så fornøyd. Drittlei trapper...

Skrevet

Denne linken er kjappere:

http://max.no./cgi-bin/boligkatalogen.cgi?Typ=128A

Fint hus. Flott utseende utvendig.

Innvendig så er det noen mangler i mine øyner:

- Kontorrom mangler

- Mangler gjesterom

- 1 soverom er lite (6,5 kvm)

- 1 soverom for "midt i huset", skulle ønsket det mer borte i gangen forbi badet sammen med de to andre soverommene.

Nå aner jeg ikke hvor manger dere er i familien, og om dere har behov for gjesterom :)

Hvis dere skal ha kjeller eller loft, så hjelper det på med oppbevaring av ting og tang.

Ellers flott hus :)

Skrevet

tittet jeg.. hm.. helt ok.

litt skeptisk til det soverommet som ligger inntil 2 bad og stua. der må det være litt mye lyder.(men nå bor jeg i et gamelt hus der alt lager lyder, så kansje ikke nye bad bråker så mye)

om jeg skulle bygd skulle jeg hatt med en del som skulle være eller kunne bli utleie del. fin ekstra intekt.

Skrevet

Altfor lite etter min mening. Minste soverommet e på 6,5 kvm. Da er det plass til en seng og et skap og deretter fullt... Og jeg hadde ikke likt å måttet gå gjennom stue eller vaskerom for å komme på kjøkkenet. Kjøkken og stue var det jo bra størrelse på, men hadde heller valgt større soverom og mulighet for en TV-stue, kontor e.l.

Hadde aldri valgt å bygge et slikt hus.

Da det er sagt så er jeg vokst opp i en stort hus og får jo nesten klaus her jeg bor nå (125 kvm i boa)... Ønsker meg stooort hus med store rom , stort bad og stort vaskerom.

Men det viktigste er jo hva dere synes :o)

Skrevet

Ja, huset er litt lite, men det er et godt utgangspunkt for utvidelse, tror jeg. Vi trenger mer bodplass, og må få utvidet det minste soverommet noe, slik at det kan være kombinert gjesterom og kontor. Å gå gjennom vaskerom eller stue til kjøkkenet synes jeg er greit, da fikk vi i alle fall vårt tøy og våre sko vekk fra entreen. Stort soverom er det kun gullet som har bruk for, vi voksne skal jo bare sove på soverommet, og det trenger vi ikke stor plass til.

Men må ha litt større stue, med mer veggplass - trenger plass for bokhyller. Vi må nok ha rundt 30-40 kvm mer, men siden vi ikke er så mange, så trenger vi ikke all verdens plass...

Takk for meninger! Kom gjerne med flere! :-)

Skrevet

Hvis dere føler dette er huset for dere så skal dere gå for det!

Ikke et hus jeg ville valgt.. Synes det blir for lite... Har et boa på ca 140 kvm + kjeller til lagring... Og enda prater vi om at vi gjerne skulle hatt større plass... Men så er vi litt "samlere" da med flere hobbyer som tar en god del lagringsplass...

Synes huset i seg selv ser helt ok ut med spennende løsninger da!!!

Dere vil helt sikkert trives!!

Skrevet

Trivelig hus, kjekk planløsning, men i minste laget (min mening). Savner kontor. Det er gull verdt med en plass der man kan jobbe om kvelden (du er jo lærer ;-)...), samle regninger, viktige papirer mm.

Men tiltalende!

Skrevet

Noen flere som vil mene noe nå?

Deres tanker og meninger er jo utviklende her, da! Får jo ideer om hva som bør endres, og hva vi bør tenke på. Kanskje vi har sett oss litt blinde...

:-)

Skrevet

Ville nok åpnet opp kjøkkenet... Jeg synes det er bedre når det blir litt luftigere istedenfor mange rom :o) Og for å kompensere for tapt plass om man åpner opp til stua, ville jeg tatt bort dørene til vaskerommet og entreen og fått hele vegger til innredning.

Fint hus da :o)

Skrevet

Sorry, så ikke at det var dør til kjølerom, trodde det var til entreen... Men døra til vaskerommet da iallefall, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...