Gå til innhold

leader of the pack...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Var inne på barneparadis og så.. og lurer på de badetrusenen..

Sto at det var med bleie?

Hvordan fungerer den?

Var jo skikkelig søt da me blonder og greier...Skikkelig kule tøfler også da :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja va skikkelig søt da, og vi skal jo tell syden..

Trur æ vil ha sånn. Så det e bare å vaske/skylle hvis det skulle komme nåkka i den da, og bruke igjen og igjen, eller må man ta ut nåkka av den, og putte inn nytt.. Tenke på den bleie delen?

Kanskje teit spørsmål..men æ kan ingenting om sånne ting æ altså.. he he

Skrevet

hei!

Jeg var inne og bestilte et par sånne skinnsko, men fikk ikke igjennom betalingen (ikke spør meg hvorfor). Prøvde å svare dere på mailen jeg fikk, men får ikke sendt mail til dere!? Har bare ikke hatt tid til å ringe...

 

Sånn badebeleie/truse. er de bare å skylle eller vaske? Hva hvis ungen bæsjer i dem? Bare spør jeg... Kanskje jeg bestille sånne også i samme slengen!

:o)

Skrevet

Fikk den, men får feil på svar til dere... Kan jo være hotmailen som fusker litt?

Får gå inn å ordne det i morgen, bør legge meg. Må på sykehuset igjen i morgen tidlig med guttungen....

 

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...