Gå til innhold

Bim treff i Fredrikstad imorgen, onsdag 20 juni...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Minner om Bim treff imorgen klokken 12.00 på Peppes i Fredrikstad..

 

Jeg skal prøve å ta meg en tur, og håper det kommer mange andre også, nye og gamle, store og små mager, alle er velkomne, det er veldig koselige treff..

 

Kom igjen jenter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke umulig jeg tar en tur,men ikke 100% sikkert enda

Skrevet

Har veldig lyst å komme, men blir utrolig vanskelig når jeg ikke kommer meg til sarp for å ta bussen engang :(

Skrevet

Dytter idag også jeg, tilfelle det er noen Østfold damer innom på morgenkvisten som ikke har fått det med seg:-)

Skrevet

 

Hei S@nne, og takk for sist:o)

 

Regner med at jeg kan neste gang da jeg sitter og venter på feieren mellom klokken 12 og 14 i dag!

Håper dere blir noen skravlelystne damer på dagens treff.

Skrevet

Takk det samme til deg..

 

Håper formen er bra og at du koser deg i finværet, vi snakkes helt sikkert på neste treff vettu, jeg kommer jeg om jeg har anledning..

 

Ha en fin dag Minnies baby:-)

Skrevet

Jeg kommer iallefall!!

 

Mulig jeg blir litt sen, men jeg kommer..

 

sjåast!!

Skrevet

så dette litt sent jeg... hehe, men da får jeg prøve igjen neste gang...=) begynner og bli litt på vei,så nå tenkte jeg at jeg snart skulle ta motet til meg og bli med på treff....:)

Skrevet

Du rekker det akkurat hehe :P

 

Du får ta turen nesten gang,det skal jeg...Passet litt dårlig her i dag også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...