Gå til innhold

Er dere enig med venninna mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper det jeg liker og syns er fint og driter en lang marsj i om venninene mine blir sure vist de har det samme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha... det her problemet skjønne æ ikke.

Det e økonomisko for søren!

Halve byen her går me sko der i fra for tia, eller/ fra din sko!

Det e jo to billige kjeda. Æ og venninnen mine havne ofte me det samme, ute å hverken spørre, planlegge ellers sjekke.

Hvis det oppdages så e det ikke verre enn at vi sørge for å ikke ha dæm/det på når vi ska gjøre nåkka ilag.

Det e ikke artig å ha det samme alltid, men i små bya, me billigkjeda så skjer det no egentlig ofte. Ei venninna kjøpte emmaljunga vogn, bare for at vi hadde det, det koste 7500,-. Men, kunne ikke falt mæ inn å bedt ho la være! Æ styre ikke ka andre vil kjøpe.

Men som anonym her oppe sa, andre kan gjerne ha di samme tingan.. Æ ser bedre ut i det allikevell... Knis... måtte vært så vell :))

Skrevet

hadde ikke brydd meg :)

Skrevet

det er barnslig av venninna di å bli sur for noe sånt, ikke rart det blir krig i verden....

Skrevet

Haha herregud er hun virkelig så barnslig?? Jeg hadde ikke brydd meg en døyt om en venninne hadde kjøpt like sko til barnet sitt som det jeg hadde til mitt. Herregud jeg må le, dette var noe man irriterte seg over på ungdomsskolen.

Hun burde bare tatt det som et komplement at du likte skoene hun hadde valgt ut til sitt barn.

Nei du trenger ikke ¨å ha dårlig samvittighet i det hele tatt.

Folk er rare..hehe.

Skrevet

Herregud, på økonomisko! Alle har jo sko fra kjedebutikkene og ingen har vel rett på de-venninner el ikke. Tenker at hvis du hadde kjøpt noen veldig dyre og fine sko og skulle i bryllup sammen, så er det litt dumt. Synes det er barnslig, man må vel unne vennene sine fine ting selvom man har det selv? Dere trenger ikke bruke de samtidig når dere skal ut el. For min del hadde jeg blåst i om noen hermet, er det ikke bare hyggelig at noen synes man har god smak?

Skrevet

At det går an å henge seg opp i noe sånt... He he må le litt jeg,hadde selv ikke brydd meg om om alle her i verden hadde gått i samme sko som meg,er andre ting som er VESENTLIG viktigere!:) Hadde ikke tenkt over det engang..:) Kos deg med skoene du,er IKKE noe å bli sur for spør du meg:)

Skrevet

nei, det gjør vi rett som det er i gjengen vår. Kunne ikke brydd meg mindre=)

Skrevet

Nei, ærlig talt. Det blir for barnslig å holde på sånn. Jeg ville bare blitt smigret jeg, hvis andre kjøpte det samme som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...