Gå til innhold

Blir gaaaal av onkelen til sambo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut et sted for jeg blir gal av den fyren.

Han er ikke heeelt tilstede tror jeg !

sambo skulle fikse noe greier hos han og spurte etter stige. Mannen bare så ut i luften og sa jaaaaaa... og så gikk han. Kom tilbake uten stige. dette skjedde sikkert 5 ganger før han endelig kom med stigen. Han puster med heeeele seg, og det kommer deee ekle snøftelydene. Når han spiser smatter han og tygger med munnen heeeelt åpen. Fyren har ikke vært i aktivitet siden han var 15 sikkert, og er feit og ekkel og skjønner ingenting.

I tillegg klarer han ikke NOE selv. sambo, brødrene til sambo og svigerfar må gjøre ALT. denne fyren er bare 50, så det er ikke fordi han er gammel heller. Han vet faen ikke hva et stjerneskrujern er engang! (sambo spurte etter det når han skulle henge opp noe greier for dem og fyren bare så rart på sambo og sa "hæææææ?")

Jeg skulle sitte på med han en dag, på en strekning som tar ca 25 minutter. Fyren presterte å bruke en time! for det første valgte han den dårligste veien, og for det andre lå han i 30 i 60-sonen!!!

I tillegg skal de ALLTID ha det samme som oss. Vi kjøpte oss nytt stuebord, de kjøpte likt. vi kjøpte nye hagemøbler, de måtte ha like. Da svigerforeldrene mine flyttet, flyttet de etter... Og så følger han etter heeele tiden. Ringer hver dag og spør hva vi skal. Hvis vi sier vi skal å handle f.eks, kommer han på døren fordi han skal være med. for å handle MAT!!! er det mulig? greit nok at han ikke har noen andre enn oss, svigers, svogeren min og sin egen kone, men det får da være måte på.

Og siden de ikke har barn (kan ikke få)syns vi litt synd på dem og valgte han og kona hans som faddere... uff, hvordan skal dette gå? jaja, kona hans er ihvertfall oppegående.

men det verste er egentlig hvor nyskjerrig han er. han skal vite ALT - ringer hele slekta hver dag for å vite hva ALLE gjør, og hvis vi snakker om noen han ikke vet hvem er, MÅ han spørre hvor de jobber, hvor de er fra, hvem foreldrene og søskenene er, blablabla. for han MÅ vite alt.

ÅÅÅÅ blir gal!

godt å få det ut ,da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det slått deg at han kan ha psykiske problemer??

Skrevet

Ehhh, denne mannen høres egentlig ganske ensom ut...har det sikkert ikke så godt med seg selv stakkar!

Skrevet

Synes mest synd i han onkelen,jeg. Høres ikke ut som han har det så bra.(ser de to andre her har samme inntrykk) Prøv å bære over med han,de trenger nok litt ekstra hjelp og støtte,og dere er tydelig veldig viktige for dem(han)

Ikke alle her i livet har falt heldig ut,og noen kan være et mareritt til tider,men tenk heller på at dere er heldige som klarer dere selv,og dessuten har kapasitet til å hjelpe andre som trenger dere.(je je,det hørtes mer idealistisk ut enn jeg egentlig er,men folk med slike problemer har jeg litt ekstra omtanke for,grunnet i personlige erfaringer med folk i lignende situasjoner som din onkel)

Flott at dere stiller opp!

Skrevet

du må virkelig elske samboern din som holder ut det der... mulig det er synd på stakkaren. men det er jammen synd på deg også - dra på laaaaaang ferie du

Skrevet

uff nei han har det sikkert ikke lett og sånn... men jeg blir bare så irritert innimellom. Vi prøver så godt vi kan å være tålmodig med han, men innimellom blir det litt for mye av det gode. Men man kan jo ikke si ifra heller, det går ikke... heldigvis er svigerfar en fyr som går rett på sak, og han forteller han akkurat hva han mener om måten han "plager" slekten på. Uff, syns litt synd på han også, men det er bare så utrolig plagsomt...

det blir litt vanskelig for oss også, vi er ganske unge begge to (20 og 24) og venter første barnet. Masse nye greier å tenke på, og mye vi skulle ha gjort. og det er vanskelig når all tiden vår går til å snakke i telefonen med han og hjelpe han å henge opp bilder, henge opp lamper og montere alt de kjøper... Vi er der jo hver eneste dag jo... Og når vi ikke er der ringer de og inviterer seg selv på besøk til oss med en gang.

Vi får bare prøve å være tålmodige, men det er så visst ikke så enkelt!!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...