Gå til innhold

Ang seteleie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er uke 32 og babyen vår ligger i seteleie. Tror dere at det er gode sjanser for at den kommer til å snu seg?? Er det flere som er kommet ca like langt der babyen ligger i seteleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er i uke 32 så tror jeg det ikke er umulig at den vil snu seg! :) Er trossalt en stund til den skal ut enda.. ;)

Skrevet

So vidt eg har skjønt er det størst sannsynlighet for at han vil snu seg enno. Lykke til!

Skrevet

Knott lå i seteleie på 33 (+6) ukers kontroll. Fikk derfor ny kontroll i dag, 35 +6, og nå har han snudd seg. Jeg synes jeg kjente at ting blei anderledes for ca halvannen uke siden, sparkene kom plutselig på siden og over, men merket ikke at han snudde seg.

Tror at fram til 35 uker kan han fint snu seg :-)

Skrevet

Kan snu seg helt opp til foedselen, men mindre sjans etterhvert da... Min lille ligger endelig med hodet ned naa i uke 36 - etter aa ha vaert paa skraa, sete, tverrleie de siste kontrollene.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Hva sier JM?

Dersom den ikke snur seg kommer sikker de på sykehuset til å prøve å snu den :)

Skrevet

Jeg har hatt en setefødsel, og fikk beskjed denne gangen at ingen kom til å prøve å snu den hvis det skjer igjen - det er det ingen praksis på. Vil evt. vurdere om det er best med fødsel eller keisersnitt når den tid kommer. Å snu babyen skal være veldig smertefullt, og det er en viss risiko med å tvinge babyen rundt fordi den f.eks. kan få navlestrengen rundt halsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...