Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er ny i gamet, men ser at disse to formene for Ufrivillige aborter er ofte omtalt her inne.. Testet gravid i dag på ikm, men er så redd sor SA og MA!! Er dette noe som skjer meg mange??? noen som vet hvor jeg finner info om dette? nettsider?? Alle svar mottas med stor takk=) *håper at spiren sitter*
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Gratulerer så mye med graviditeten:) Håper du får et flott svangerskap! Jeg er ikke sikker på hvor stor del av de som blir gravide som mister, men stort sett går det som regel bra;) Jeg opplevde en MA i uke 10 nå i april. Jeg hadde mistanke om det pga små blødninger som stadig begynte å øke på fram til jeg tok ul den siste uka før jeg tok ul. Jeg mistenkte at ting gikk galt allerede 2 uker før jeg fant det ut. Er ikke sikker på hvor du kan finne info om dette. Søke på Google kanskje, så finner du noe der. Hvis du engster deg og tenker mye på dette, så snakk med legen din. Han kan også kanskje berolige deg litt, og undersøke deg. Håper det går bra med deg, og at du kan nyte graviditeten din! Stor klem
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Takk for det:) Godt å ha dete forumet å stille spørsmål:) Skal søke litt å se hva jeg finner MAsse lykke til til deg:) Klem til deg og, med masse beibistøv=)
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Takk takk:) Snuser i meg masse babystøv.. sniff..sniff.. Dette er et supert sted for å få svar på ting man lurer på og få mange gode råd. Lykke til deg også med en liten huleboer i magen!! Krysser fingre for at det går bra for deg. Klem
Silkemage Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Hei. Har lagt ut ett innlegg på denne siden : Nyttig info om SA/MA. Står noe der om hvor ofte og sånn. Lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå