vekt81 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 får vondt i hodet av å trene?Trodde man kunne trene bort hodepine,men jeg får jaggu hodepine av 1 time med step:( Men morro er det...
vekt81 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Ja,det hadde vært det mest logiske iallefall,men jeg har helt innpå med to drikkeflasker med vann og det er flere vannpauser imellom.. Sikkert bare fordi jeg er litt ute av trening og tar i så hardt!Det er jo så morro:) Ha en fin kveld:)
___ Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Kan komme av at du spenner nakkemusklene og ikke greier å slappe av igjen, for lite vann, for lite mat, høy musikk, dårlig luft eller mye harde støt (dårlige sko). Sikkert andre ting også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå