Gå til innhold

Noen som vet hvorfor man


Anbefalte innlegg

Skrevet

får vondt i hodet av å trene?Trodde man kunne trene bort hodepine,men jeg får jaggu hodepine av 1 time med step:(

 

Men morro er det...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det hadde vært det mest logiske iallefall,men jeg har helt innpå med to drikkeflasker med vann og det er flere vannpauser imellom..

Sikkert bare fordi jeg er litt ute av trening og tar i så hardt!Det er jo så morro:)

 

Ha en fin kveld:)

Skrevet

Kan komme av at du spenner nakkemusklene og ikke greier å slappe av igjen, for lite vann, for lite mat, høy musikk, dårlig luft eller mye harde støt (dårlige sko). Sikkert andre ting også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...