Gå til innhold

Noen som har bitt negler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarte dere å slutte... er fæl på dette og gjør d ubevisst.. fingrene ser ikke ut og det er flaut! Orker ikke smøre på sånn middel som smaker pyton..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bet negler før, husker ikke hvordan jeg klarte å slutte men det var veldig motiverende og bruke en neglelakk med fancy farge når neglene ikke var helt nedbitt lenger. Da så jeg hvor fint det var :) Nå har jeg vært plaget med kontakteksem i masse år da, så neglene mine er helt ødelagte nå, klumper seg og slikt. Savner de gamle neglene mine jeg...

Skrevet

jeg beit før så ikke ut... fant bare ut en dag (for 5 år siden) at jeg også ville ha pene negler.. det har jeg hatt siden..

du kan jo gå til negledesigner å få satt på negler så for de gro litt under uten at du får bitt på dem..

Skrevet

Uff jeg blir flau av å tenke på at jeg sitter med fingrene i munnen uten at jeg merker det engang... kan ikke se helt bra ut..

Har prøvd neglelakk ja, og det hjelper delvis... men så snart den begynner å flasse av så forsvinner neglene igjen.. og jeg er ikke så flink å ta på ny neglelakk nei..

tenker fasitsvaret her er vel å ta seg godt i nakken ja.. men det er en stygg uvane det her..

Skrevet

Sliter med det samme... Hadde egentlig tenkt å smøre på go'negl, men siden jeg har fingrene i munnen på lillegutt litt nå og da, så er jo ikke det så lurt... Jeg klarte å slutte en gang bare ved å bestemme meg for det.. men så begynte jeg igjen.. og nå gjør jeg det ubevisst.. Og det er jo veldig stygt.. Jeg får se om jeg finner litt motivasjon til å slutte igjen.....

Skrevet

REGULERING:)

Føltes som om alle tenna i kjeften var i ferd med å detta ut hver gang jeg beit negler..så jeg slutta tvert..den følelsen va te å spy av...

Skrevet

Slik har d vært her oxo. Sluttet med det i lang periode og hadde fine velstelte negler med fransk manikyr, var så stolt - hjalp på selvtilliten..

Men så kommer perioder med stress, eller spennende film ol. så er uvanen tilbake igjen. Må nok bare bli mer bevisst på hvor jeg har fingrene mine hehe.. sutte på noe annet istedet... forslag noen? Smokk...

Skrevet

*hehehehe*

Jeg har hatt regulering fra jeg var 8 til 13år.. men husker ikke helt hvordan d var ifm. neglebiting... tror ikke jeg setter på stålverket igjen bare for å bevare neglene da men... :-)

Skrevet

Eg slutta når eg ble gravid, for da ble de så harde... Men biter enda litt, men bare når de blir flisete, og eg ikje har neglefil til rådighet...

Og det er flaut å bite negler og bare se hvordan de ser ut... eg vil gjerne ha fine negler, og finner alltid en anledning til at eg kan "spare"...

Skrevet

Kan ikke noen benytte sjansen å peppre oss som biter negler så vi kan ta oss sammen og skjerpe oss hehe...

Skrevet

Gå til negldesigner og få satt på acryl-negler.. eneste måten jeg har klart å slutte på, og da hadde jeg bitt negler så lenge jeg kan huske...

Har ikke bitt negler på 6 år nå :)

Skrevet

jeg har bitt negler siden jeg var 12.... men her går det i perioder faktisk. nå er jeg inne i en ikke-bite-periode og den har vart siden februar faktisk! tips? hmm...ta på neglelakk på de stubbene du har igjen! og det er ikke noe særlig å bite på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...