Gå til innhold

avstemning! feite kjærringer og utenlandske menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, konverterer feite stygge norske kjærringer til islam fordi de ikke får norske menn, bare tyrkere? eller konverterer de fordi de faktisk "er blitt så jævla allah at de bare må"? Altså frelst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehhh

Skrevet

jeg har aldri møtt en norsk mann som har vært intresert i meg. men av muslimer har jeg møtt et par støkker. jeg hater hele allah kulturen. jeg kan bare ikke fatte åffer noen skulle være intresert i det hvis ikke.

HI

Skrevet

Så da er konklusjonen av dette innlegget at HI er en feit stygg kjerring?

Skrevet

er det nøddvendig å være så ufølsom? jeg lurte bare på deres mening. jeg hadde egentlig håpet på at dere skulle avkrefte misstankene mine. men i en gjeng med brødhoder som dere kan mann vel ikke forvente noe mer en gang!

HI

Skrevet

Nja, tror du er en feit, stygg allahkjerring som strøk på norskkurset ditt.

Skrevet

Jeg er feit, og bor sammen med en som er veldig norsk.

Nabokjerringa er noe mindre feit,men bor i lag med en tyrker.

Tror ikke hun er noe mer allah enn meg.

Bare litt kortere i tanken kanskje...... vet ikke.... Kanskje bare forelsket?

Skrevet

ja tuuuuuuuusen takk for varmende ord.

*gråter*

HI

Skrevet

Feite vorte-barte damer konverterer pga mannfolka............

Skrevet

For en latterlig tråd. For det første generaliserer hi alle "feite" kjerringer. Å være feit er ikke ensbetydende med å være stygg. Jeg har en nabo som har ganske mange kg for mye, men hun er en nydelig jente selv om. Har flott langt hår og et kjempesøtt ansikt. En annen nabokjerring er direkte mager, men hun er stygg som natten er lang.

Så konverterer alle stygge magre kjerringer til islam??

Fjåsete innlegg. Må være en med alvorlige komplekser som lager en sånn tråd. Søk hjelp!

Skrevet

regner med at du er den samme som la ut denne tråden på kulturkollisjon. der den ble slettet.

forrøvrig, jeg har noen kg for mye. er gift med en utenlands mann, som ikke er muslim.

har vært sammen med flere norske menn , så hadde ikke noe med at jeg ikke fikk noen andre at jeg valgte mannen min.

så nei, tror ikke påstanden din stemmer.

Skrevet

He-he...måtte le da jeg leste denne tråden!

Jeg har faktisk det inntrykket av at det er de mindre pene, med en god del kilo for mye som er sammen med utenlanske menn som er muslimer.

Det er nok fordi at ingen andre vil ha dem ja... Ufølsomt? Jepp!!

Skrevet

Overvektige koner er i mange kulturelle samfunn et symbol på velstand.

Man er rik fordi man kan "mate" opp familien sin ekstra godt.

Så det symboliserer ofte det at man er en velstandsfamilie.

Så nå vet dere det ;-)

Skrevet

He-he... tror neppe det er grunnen til at de styggeste, feiteste bare finner seg sotrør til menn=0)

Skrevet

Sotrør var veldig rasisitisk og stygt sagt!

De mest overvektige og mindre pene har rett på kjærlighet de også!!!!!!

Skrevet

fryktelig useriøst innlegg, MEN det kan kanskje være noe i at norske kvinner som av en eller annen grunn har vanskelig for å finne en norsk mann- "tar til takke" med en konservativ muslimsk mann. Selvfølgelig kan man bli forelsket, men det er fryktelig naivt å konvertere til islam. Men nå snakker jeg altså om konservative muslimske menn og ikke generellt utenlandske menn!

Skrevet

Man bør ikke konvertere om man blir sammen med en utlending.Hva er galt med tyrkere da?Dere er ikke no særlig innsnevra her vel...Masse ubruklige normenn også.Blir man forelska,så blir man forelska.Spiller vel ingen rolle hvor folk kommer fra vel.

Skrevet

Sotrør...Litt morsomt i grunnen...

Skrevet

Og hva er de hvite mannfolka kalt,da?

Dorull?

Skrevet

Nå må du rulle inn her ass!!!! Anonym vs anonym liksom!

Skrevet

Tro meg,det er minst 2 forskjellige. Jeg snakker ikke med meg selv.

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...