dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 (høyskole) er 4 uker siden nå... bare litt spent..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 nei,var inne og sjekket nå. blir gal av å vente....!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 ja får gjøre det. sendte de mail i formiddag,men har ikke fått noe svar. takk!!håper bare jeg står jeg,så er jeg fornøyd...hihi
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Lykke til iallefall! Som oftest går det bedre enn en tror Håper du består med glans! Hva er det du har hatt eksamen i?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2007 får håpe det!! anatomi/fysiologi og sykdomslære. mest spent på den første,den var vanskeligst...
Solskinnsjenta Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Sensurfrist er 3 uker, så ring høyskolen og klag. Det skal legges på studweb senest dagen etter sensurfristen. Ikke for å være frekk, men vet du om du har stått? Sjekk også "alle eksamener", ikke bare "alle gyldige eksamener" (eller noe sånt) Jeg sjekker alltid begge. Går også og bare venter på sensur på mine eksamener. Har to jeg ikke har fått svar på enda. Veldig spent!
Makko med to små gutter Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Som solskinnsjenta sier sensurfristen er 3 uker. Denne skal overholdes av alle. Men det kan gies dispensasjoner hvis det er veldig mange som tar faget og det kan være vanskelig å finne flere sensorer. Linja jeg har gått på ved NTNU har ikke greid å levere eksamensresultatet innen denne 3 ukers fristen på mer enn 1 !!!!! eksamen jeg har tatt, og jeg har over 400stp.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2007 har snakket med flere i klassen og ingen har fått beskjed om noe... de legger ut en liste med kandidatnr,der står det alt mellom a og f, så kommer opp der uansett om du står eller stryker. står ikke noe om eksamen i det hele tatt på hele siden. må ringe i morgen assa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå