Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Syns faktisk ikke det er noe gøy å teste jeg. Har vel testet en eller to ganger før ikm... ellers bare etter. Og like negativt hver gang. Derfor syns jeg ikke det er så spennende å teste lengre. Flere enn meg?
Makko med to små gutter Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Du er ikke rar ;-) Dyrt er det også.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 vi er 2!! synes ikke det er spennende å teste 1 uke over engang jeg... har blitt herdet...hehe. godt er det egentlig.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 jeg synes ikke det er no gøy jeg heller :s jeg har ikke giddi å tenkt på noe som helst de siste mnd.. :/ nå har jeg slutta på pergo og så jeg tar det som det kommer fremover.. det blir litt mer spennende da synes jeg
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 hehe nei du er ikke rar, jeg hater å teste...har kun testa neg de gangene jeg har testa, til og med da jeg var gravid sist...blææææh så her blir det IKKE testing...gidder ikke bruke peng på noe som jeg vet blir neg likevel;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå