Gå til innhold

Noen som har Mazda 6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er plassen inni den. Har ett barn som sitter i en bakovervendt stol og 2 som ikke sitter på hverken sete eller stol. Hvordan er bagasjerommet? Har en 3-hjuling som skal være med?

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har ikkje sånn bil, men pappaen min har... Eg har kjørt litt med de, men da med baby i babysete.. Men eg syns det var god plass i baksetet.. og de har med vogna vår, 4hjuling...

Mer kan eg dessverre ikkje svare, men håper det var til litt hjelp...

Skrevet

Vi har en mazda 6 combi og der er det god plass i bagasjen. Har en simo vogn og ikke noe problem å få plass (men da er det ikke plass til så mye annet da).

Veldig fornøyd med bilen :))

Skrevet

Vi har hatt Mazda6 siden 2003 og er kjempefornøyd.. Vi har tre barn, minstemann med barnesete og det er godt med plass.. Jeg har hatt barnevogn baki der og senere tre-hjuling så baggasjerommet er stort og godt.. En god familiebil som jeg absolutt anbefaler..

Skrevet

Takker for svar:) Veldig usikker på hva vi skal gjøre, har også en Mondeo "på handa"...

Skrevet

Mazda 5 synes jeg er genial!

Den har stor plass og ikke minst har den skyvedører!!! Det er drømmen min det, haha, er så trange parkeringsplasser her i byen og det å få en unge ut av bilen uten å bulke den andre kan være en kunst innimellom.

www.mazda.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...