Fiolinen Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er det en utdanning hvor man har gode sjanser for å få jobb??Jeg har lekt med tanken på å bli sykepleier, men begynner å tvile litt...For å utdanne meg til dette må jeg pendle i tre år, tre timer hver dag, og det lar seg dårlig kombinere med en mann som aldri er hjemme...Og ungene er små..I tillegg er det et yrke man ikke blir veldig gammel i..Tungt fysisk, pluss at man må gi veldig mye av seg selv hele tiden..Hva tror dere? Tannlegeassistent tar 1/2 år..
Silje og Vaniljebollene Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hvis du har råd til å betale for det, er det iallefall ikke noe å lure på. Ser at de innimellom søker etter slike, så du kan nok få jobb. Ville sagt at du var litt vel mye i tvil om sykepleie til engang å gidde å prøve. Andre muligheter enn de to?
Fiolinen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg trives veldig godt som assistent, men de spl som jeg jobber sammen med, er dønn slitne..turnusarbeid, pluss underbemmanning konstant...Her jeg bor er det kun sykehjemmet som er aktuelt å jobbe som spl på, det er for langt å pendle til sykehuset. Muligens jeg som er negativ, emn jeg haaaater å kjøre bil, buss etc... :/ Kan alltids la det ligge til ungene blir støre og mer uavhegige, de er bare 2 og 4, og jeg vil ha litt overskudd til dem når de kommer fra bhg. Skal jeg pendle i tre år vet du, så må jeg levere kl 7.15, og hente 16.30...det er laaange dager for små barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå