SuperGlad Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Skal kjøpe den uansett,men må bare se hvilke muligheter jeg har for å selge den igjen når jeg ikke trenger den lengre :-) http://www.x-lander.com/2007/Katalog_XLander2007.pdf Jeg skal ha en blå x1 (side 5) Både sportsdel og "dreamibag". kjøpe en mini x-lander (side 13. Dukkevogn.den også blå) til snuppa i dag. Hun eeeeelsket den å satt dukka i den å trilla hele tiden.
mammmamia ** Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Overhodet ikke min stil, og vil tro den kan være veldig vanskelig å få solgt, hvertfall å få en ok pris igjen når du evt selger den.. Er det regulerbare hjul foran?
fleXibel Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Ikke min stil... er ikke så begeistret for slike vogner
It's all about me Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Synes dessverre ikke den var spesielt fin. Så ganske rar ut egentlig , og det er ikke ment på en poitiv måte.
SuperGlad Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 :-) jeg synes den er kjempetøff, men jeg er litt harry da :-)
*Rutletutt* Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Ikke helt min stil....hadde ikke kjøpt den, for å si det sånn...sorry;o/
jente 23 Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Synes den var fin jeg:) Hva kommer prisen på-med sportsdel og bag? Hvilke butikker selger disse vognene?
SuperGlad Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2007 koster 3200 kr for vogna (sportsdel+bag), vognpose og stellebag. Skal kjøpe det i Polen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå