Gå til innhold

Hva synes dere om denne vogna??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe den uansett,men må bare se hvilke muligheter jeg har for å selge den igjen når jeg ikke trenger den lengre :-)

 

http://www.x-lander.com/2007/Katalog_XLander2007.pdf

 

Jeg skal ha en blå x1 (side 5) Både sportsdel og "dreamibag".

kjøpe en mini x-lander (side 13. Dukkevogn.den også blå) til snuppa i dag. Hun eeeeelsket den å satt dukka i den å trilla hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke min stil, og vil tro den kan være veldig vanskelig å få solgt, hvertfall å få en ok pris igjen når du evt selger den.. Er det regulerbare hjul foran?

Skrevet

Ikke min stil... er ikke så begeistret for slike vogner

Skrevet

Synes dessverre ikke den var spesielt fin. Så ganske rar ut egentlig , og det er ikke ment på en poitiv måte.

Skrevet

:-)

jeg synes den er kjempetøff, men jeg er litt harry da :-)

Skrevet

Ikke helt min stil....hadde ikke kjøpt den, for å si det sånn...sorry;o/

Skrevet

Syns ikke den var så gærn...

Skrevet

Synes den var fin jeg:)

Hva kommer prisen på-med sportsdel og bag?

Hvilke butikker selger disse vognene?

Skrevet

koster 3200 kr for vogna (sportsdel+bag), vognpose og stellebag.

Skal kjøpe det i Polen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...