Gå til innhold

Kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ennå ikke funnet opp noen mirakelkur på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eple juice og farris hjelper.. åsså tygge tyrkisk pepper drops........=)

Skrevet

Ingenting hjalp/hjelper meg,men siden det ikke er "normal avangerskapskvalme",så er det vel ikke så rat. brukte bare å krype opp i et hjørne av senga og si at jeg ville dø...:-(

Agurk er ihvertfall greit å spise en del av(store biter),for det nøytraliserer magesyra så den ikke ødelegger halsen din like mye! Jeg har spydd blod en del ganger,men agurk hjalp litt,altså!

Skrevet

Har dere prøvd Postafen reisesyketabletter? Det har vært til ENORMT stot hjelp for meg. Mitt andre svangerskap med ekstrem kvalme dette her, og disse tablettene har virkelig gjort susen (tok dem ikke første gangen, og var 100 pst sykemeldt til uke 18). Nå klarer jeg å jobbe 50 pst allerede og er bare 13 uker på vei. Har snakket med 4 leger og alle sier at det er elt trygt å bruke, så lenge en ikke overstiger den anbefalte dosen. Anbefales!

Skrevet

Har testet sånne tabletter i en annen sammenheng,og ble skikkelig uvel av dem. Dautrøtt,skjelven,kvalm(!?!) og svimmel. Hadde ikke kunnet fungere på sånne tabletter,men det er vel mer det at jeg reagerer sterkt på div. piller. Vet at mange andre har hatt nytte av dem.

Jeg har fått andre svar fra leger enn deg,Frøya. De sier at de ikke er sikre på hvor stor risikoen er,så om man kan la være bør man det.(stanfdardsvar når de ikke helt vet,antar jeg) Sansynligvis går det helt fint da,har aldri hørt om noen som det har gått galt for pga postafen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...