♥ DAME Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har god økonomi, men roter bort regninger sånn at jeg må vente på purring :// Rotekopp er jeg Men da jeg var yngre måtte jeg nesten alltid utsette, for jeg hadde ikke fått lønn...
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 jeg også roter bort regninger som ellos å slik hehe...men husleie betaler jeg alltid til tiden kansje pluss noen dager:D
Mille** Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jepp, legger alltid inn nye regninger på nettbanken med trekk på forfallsdatoen. Da blir det ikke rot. )
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Betaler alt på frist. Og holder full orden på økonomien. Jeg vokste opp i et hjem med lite penger og er det noe som kan gi meg søvnproblemer så er det å ikke ha kontroll på økonomien.
*bolla pinnsvin* Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Ja. Tror at jeg til dags dato ikke har fått en eneste purring. Legger dem alltid ved pc'en og hiver meg over dem når lønningen kommer ;o) Hvis du har rotet bort en regning, eller ikke kan betale til fristen, så ring selskapet og si fra. De er som regel veldig greie
haater husarbeid Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er flink å betale om jeg har penger på kontoen ja. Men her blir stort sett alt betalt den dagen jeg får lønna. Den datoen er jeg ikke alltid 100% nøye på- Jeg har en perm der jeg setter alle regningene mine med en gang. da roter jeg aldri bort dem.
bente69;) Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Ja, jeg betaler alltid til forfall. Er kun et par ganger i mitt liv jeg har fått purring, pga at jeg ikke har mottatt regninga. Der jeg kan betale med engang, betaler jeg.
*Rutletutt* Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Stort sett orden på det, her ja...får helt fnatt om de ikke er betalt innen forfall...samboer er litt mer svimete på det da;o)
'utakknemlig bitch' Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 ja, pleier det. men er kommet veldig bakpå etter rot og problemer med tidligere arbgiver til mannen min. ennå ikke fått alt han skal ha av lønn og slikt.. men ellers er jeg ganske flink til det.
Dollywood Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 ja, jeg hadde blitt kjempestresset om jeg ikke hadde fått gjort det
Milletrille Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 jepp, blitt kjempeflink og legger inn regninger med en gang jeg mottar de! Så blir de trekt fra konto forfallsdagen. Vi har en felles regningskonto hvor det alltid skal være penger, eller så går det på kreditten, så ytterst sjelden jeg mottar purringer nå. Men har ikke alltid vært så flink.... før kom regningene i bakerste rekke og all annen moro først, men har lært!! Og har det mye bedre nå, spiser heller knekkebrød ei uke og slapper av med at regningene er betalt for å sette det på spissen..
___ Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Fra juli til april er jeg flink. Da er det penger på konto. I vårknipa må viktige regninger prioriteres og utsettelse søkes rett som det er. Jeg har ingen intekt fra desember til juni så om våren er det ikke gøy å sitte med regninger.
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. juni 2007 #13 Skrevet 19. juni 2007 jeg har alt på enten e - faktura eller avtalegiro så her går alt automatisk.. kjempekjekt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå