Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kan man egentlig begynne å trene igjen etter en fødsel. skjønner jo at man kan begynne igjen når man føler seg i form til det... men hvor lang tid tar egentlig det? og er det sånn at man SKAL la være å trene f.eks de første 4 ukene?

fikk mitt første barn for bare 2,5 år siden, men det er utrolig hvor mange sånne opplysninger hjernen har har kvittet seg med på den tiden!

gleder meg til å få tilbake kroppen min=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det anbefales å vente ca seks uker. om formen føles ok da, og det ikke har vært spesielle komplikasjoner er det bare å trene.

Skrevet

beklager men aldri

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Magemusklene bør en vente 3 mnd med å trene.

Skrevet

Egentlig så snart som mulig, men veldig forsiktig i starten, og så øke på når man føler for det:) Helst skal de 6 første ukene være veldig rolig trening slik at man ikke overbelaster de musklene og senene som har vært strukket i flere mnd.

Jeg synes det tok kort tid å stramme opp kroppen igjen, men før jeg følte meg helt som meg selv igjen tok det kanskje bortimot 1 år. (Mye på grunn av at jeg måtte ha en stor operasjon et halvt år etter fødselen, og så måtte ha opptrening i 3 mnd etter det osv).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...