Jenny-penny Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 har litt shabby-chic stil i huset og leter forgjeves etter ett hvitt salongbord... noen som vet om noe??
katlinka Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 www.creme.no www.landstil.com www.landromantikk.no www.lunehjem.no Kanskje du kan finne noe her...
mammmamia ** Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Se på finn.no, finn gamle salongbord som kan pusses og males! Masse fine furumøbler med nydelige utskjæringer som ville gjort seg utrolig godt med hvitmaling og litt lasering! :-)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 På Fagmøbler har de et som jeg synes er fint. Det er finere i virkligheten enn på bilder. (www.fagmobler.no se på katalogen. Står på side 18) Vi har et vennepar som har dette og det er veldig fint... og ikke minst billig )
Jenny-penny Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 takk, takk, takk!!!!!!!!!!! fant 3 stk jeg likte der. hgadde helt glemt at fagmøbler fantes jeg. tuuuuuuuuuuuuuuuusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå