Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Av meg!!!!!!!!!!!! Haha, jeg er smartere enn dere krangleidioter!!!!!!!!! Hun har hele tiden sagt at hun ikke kan skrive små bokstaver for at tastaturet er ødelagt, og dere dumme nek, kjøpte den forklaringa:-) Men sannheten er at det er umulig å logge seg på Dib med store bokstaver!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ KJÆRRINGA ER FAKE!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Du er avslørt!! Det er fullt mulig og logge inn med store bokstaver hvis hun har lagt brukernavn og passord med store bokstaver! Så da hadde du ikke så store nyheter stakkars deg..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Man må jo logge inn med elektrisk postadresse. HI
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Nei, man må ikke de HI! La May Lise være du, hun plager vel ikke deg?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Ja faktisk!!! Og hvorfor i helvette later du som at du er meg??? Du er da faen ikke HI det er det jeg som er!!!!!!! Men takk for støtta!!! :-) :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Unnskyld meg, men jeg er den eneste her som signerer. HI
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Dere er stokk dumme. Hilsen den virkelige HI
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Det å signere med "den virkelige" gjør deg ikke mer ekte. HI
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Det er jeg som er Hi på dette innlegget!!! Nå må faen meg noen se til å glemme anonymknappen for pokker!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #17 Skrevet 19. juni 2007 KJIIIIPT. UTROLIG LAVPANNA SVINGSTANGFITTER SOM HERPER NAVNET MITT. JE SKA FAEN IKKE HA PÅ MEG AT JEG ER EI FAKE AV DERE OPPBLÅSBARE SNØRRHOVNE RÆVVISER SOM SITTER Å FISER SOM FAN I DE UTSTINKA IKEA-MØBLENE SOM DERE HAR HAMSTRA PÅ FINN.NO MED 3 BEI OG STORE H\ULL MED BUSER I.. HILSEN MAY FRA KRISTIANSAND DYREPARK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå