Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hei på dere! Jeg er en kar som har barn med samboeren min, men vi har et problem, jo nemlig SEX! Jeg vil ha litt sprekere sex, hun er fornøyd. Jeg er ikke fornøyd. Jeg har sagt at jeg har store problemer med å fortsette i et forhold der jeg hele tiden føler at noe mangler. hode og kropp er ikke i harmoni. Jeg er så kåt,så kåt... Jeg kan "få pule" liksom, men jeg vil mer. Jeg vil utforske, prøve noe nytt. Hun vil ikke flytte grenser. Hun vil bare ha det helt vanlig - kjedelig. Jeg klarer ikke å være fornuftig lenger heller, stiller nesten krav, men tvinger ikke... Jeg er en fyr som trener, jobber, dusjer, hjelper til hjemme, tar meg masse av ungen, ikke mye på byen, ikke økonomiske problemer - men glad i motor og deilig sex - tror jeg. Hun sier at dersom jeg ikke får den sexen jeg vil med, så må jeg finne andre ting jeg er glad i ved henne og fokusere på det....men jeg klarer ikke, det sitrer i kroppen. Det er nesten vondt, forresten, der ER vondt. Er jeg helt tjukk i hue og vanvittig sexfiksert? Noen her som skjønner hva jeg prater om? Hilen meg
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 har du fortalt henne dette? hva du føler, hva du vil`? jeg syntes ikke du høres så veldig sexfiksert ut. jeg hadde ikke klart å vært i et forhold over lenger tid med kjedelig sex. nå er jeg ung og elsker å prøve ut nye ting. jeg jo alldri vært i et langvarig seriøst forhold heller men innbiller meg at jeg syntes det hadde blitt kjedelig og det hadde sikkert resultert i utroskap fra min side. jeg syntes du skal prate med henne og fortelle henne det.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Åjada, jeg forteller henne hvordan jeg vil ha det, men hun er ikke interisert på samme nivå som meg. Jeg syns ikke forskjellige "ting" er ekkelt, det gjør hun. For meg er sex mye viktigere enn for henne, for meg er det limet det å kunne være nakne sammen, utforske hverandres kropper. Ha sex i bil, på stranda osv. Men jeg skjønner at jeg ikke kan presse på. Forholdet går dårlig pga dette, det vet hun. Er så lei, vi er så forskjellige på dette området... Men jeg klarer ikke å neglisjere mine behov, jeg føler jeg sikler på andre damer snart - fantaserer helt villt...ikke bra det heller. HI
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 har du fortalt henne hvor viktig det er for deg da?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 jeg vet hvordan du har det, jeg har det på samme sett, bortsett fra at jeg er kvinne. jeg har forsøkt alt, hinting; funket ikke, klartekst; funket ikke, skriking; funket ikke, trusler; funket ikke, romantikk; funket ikke, så meg om etter andre alternativer, men det var ikke det jeg ville, jeg elsker han jo og det er han jeg vil leve med.. nå er jeg vel å beskrive som i dvale.. jeg fantaserer når vi har sex, og når jeg onanerer, men det er det nærmeste jeg kommer det sexlivet jeg vil ha. vet ikke hva jeg skal gjøre. føler virkelig med deg HI! håper dere får orden på sakene!
EIse Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tror kanskje man blir litt ekstra sex fiksert når tilgangen på og variasjonen rundt sex blir mindre enn man selv ønsker. Det blir jo et savn man konstant går rundt med og ønsker å få tilfredsstilt... Det jeg av og til stusser på, er folk som etter mange år sammen går og higer etter et mer kreativt og heftig sex liv enn det de har i dag, selv om de aldri har hatt det før. Var feks samboeren din mer kreativ og utforskende før? Da tror jeg det er mye større sjans for at dere kan finne tilbake til dette igjen, enn om hun stort sett alltid har fått nok med vanlig puling, som du sier. Mulig hun er et sted i livet der hun bruker mer energi på andre ting enn sex? Om dere har barn som ennå er ganske små feks? Du får leke litt med ville fantasier, og vente på at samboeren din snart er på rett sex spor igjen ;0)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Henger meg på denne jeg, bare det at jeg er kvinne. Har selvsagt mine genser jeg også; Ingenting dødt som har(burde) vært levende, ikke dyr, barn, avføring, kveling og ingen nåler/klyper. Ellers er jeg åpen for det meste! Blir lei av doggie, misjonær og riding etterhvert. Spes når det bare skjer i senga... Hjelp!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Jeg vet ikke hva jeg skal si. Men jeg går hvertfall fram min mann nå mye pga sexlivet. Problemet vårt er vel at vi ikke har vært samstemt når det gjelder sex. Han var øm og kjærlig og jeg likte spennede sex spm du snakker om. Før jeg fikk barn og traff mannen min gjorde jg mye vilt. Har prøvd ut det meste. Sex i en bakgård, på stranda, to menn, to damer ossv osv. Så treffer jeg en litt kløntete type som ikke var spesilet god elsker. Men forelsket meg hodestups i han forde, dessuten bryr man seg ikke så mye om sånt når man er forelska, da er det deilig uansett. HAr vært sammen i over 6 år. Og i 5 år har vi hatt problemer i sexlivet. Da forelskelsen gikk ut, gikk jeg over til å bli irritert. Men så trodde jeg lenge det var meg det var noe galt med, at jeg ikke orket. Tenkte det var barn, hormoner osv. Min mann har måttet tåle mye avvisning også. For etterhvert ble det en tvang å ha sex med han, det var jo aldri særlig bra. Og ikke skjønte han instruksjoner heller. Nå tenner jeg ikke på han lenger. Og da kan jeg ikke være sammen med han heller. Jeg synes det hørs ut som det er et spørsmål om tid før dere skilles. men håper jeg tar feil og at dere finner ut av det. Jeg tror at sexlivet er veldig viktig. Når det ikke fungerer tar det så mye plass, og ødelegger så mye. Det er limet mellom oss. BAre sexlivet fungerer kan forholdet tåle mye, men når det ikke fungerer er man bare sure, frustrerte , irritableog trøtte. Tror jeg da..
Pappatilguttenmin Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Hei igjen! Jeg har forklart hvor viktig dette er, og at det er limet som beskrevet over. Jeg sier at forholdet kan skrante, være tunge tider osv, men hvis sexlivet fungerer så kan det tåle en god del mer. Sex gir nærhet, det holder oss sammen, men selvfølgelig, et forhold kan ikke baseres kun på sex. Sex gir inderlighet. Jeg er lei av at det kun er jeg som er interesert i sex. Det verst er jo at når man diskuterer det så høres det ut som om det er jeg som er idiot, som ikke klarer å finne andre ting å glede seg over. Sex er deilig, sex er gratis. Sex bringer to personer nærmere hverandre. Man er helt nakne sammen. Men når man ikke kan fantasere, ikke le, ikke prøve ut, ikke være med på noe for partneren sin skyld...da blir det tungt å være den som alldri får noe spenning. Hun er jo fornøyd med ingenting. Jeg vil ikke være sjåvinist som skal bestemme at hun skal gjøre ditt og datt, men jeg vil at hun skal nyte helt av seg selv. Ta initiativ. Ikke bare være fornøyd med det enkle. Ja vi sliter, eller jeg sliter. Vil ikke ha det slik lenger - flau overfor min egen kjæreste over å foreslå noe nytt - det blir jo avslag. HI
EIse Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 Jeg leste en gang en familieterapaut som sa at det er 4 viktige komponenter, som teller like mye alle 4, for at et samliv skal være godt å kunne vare. Det er vennskap, sex, respekt og kommunikasjon. Det vil jo egentlig si at sex er ca 25 % av et forhold og om det da ikke fungerer optimalt, er det jo ganke mye. Men kanskje du også brude se litt på de andre tingene forholdet ditt bygger på? Kanskje det er ting her som det også går an å jobbe med, og som kan føre dere nærmere hverdandre også seksuelt? Og så lurer jeg på om dere hadde det mer heftig sex liv før? Personlig tror jeg ikke dere kan finne tilbake til noe dere aldri har hatt, men om dere en gang var mer likestilte innen sex, tror jeg mer dere kan finne tilbake til det dere en gang hadde. Lykke til!
Pappatilguttenmin Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Tja...du sier noe der. Kan vel ikke finne tilbake til noe en ikke har hatt. Greia er vel den at vi hadde "kvantitet" før, ikke så mye kvalitet. Men man er jo ofte tålmodig, tenker at det blir bedre. Så jeg har vel egentlig ikke "kjempefornøyd" med sexen tidligere. Så etterhvert kommer tankene, drømmene, fantasiene, frustrasjonene... Tenker jo masse på barna, de er jo en viktig del av livet mitt - kan ikke være uten de. Jeg merker at jeg selv ikke er fornøyd, mest pga. at det er "det samme gamle hver eneste gang". Ikke noe nytt, bare det samme... Noe elskerinne greier er ikke løsningen, skal det være slik som dette tenker jeg. Takk for mange fine svar.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg er sånn at hvis forholdet mellom meg og samboer er dårlig, orker jeg ikke noe særlig sex.Dvs jeg kan ha sex, men bare ut og inn kjedelig sex. (puling). Samme hvis jeg er veldig trøtt og sliten. Men hvis forholdet er bra, er jeg med på litt mer eksperimentering osv. Tenkte bare at kanskje det kunne være en ond sirkel. Dårlig forhold-dårlig sex-dårlig forhold.... For en jente(sikkert for gutter og) kan også mas også virke veldig avtennene. Vanskelig å forklare, men ikke snakk om det; bare handle og se hvilke reaksjoner du får. Selvfølgelig stopp dersom du merker hun ikke vil. Hvis samboer spør meg om vi kan det og det, så synes jeg kanskje det er ubehagelig og sier nei, men dersom han bare gjør det forsiktig og prøvende så blir jeg jo HELT med og. Rotete innlegg, men håper jeg fikk frem det jeg mente!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå