Gå til innhold

noen som plages med å få lagt barna for kvelden??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

føler ikke jeg får til noenting jeg. nekter å sovne i senga selv..sliten av å styre slik hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vår gutt har også veldig vanskelig for å sovne til kvelden (ellers også). Vi har sluttet å rigle kurva han ligger i (hjul på), og prøvd å få han til å sovne av seg selv.. Har blitt en del skriking i ulik intensitet, tatt han opp etter 5-10 min, sett om han må rape e.l.. Noen ganger har han sovna ganske fort når vi har lagt han, uten for mange protester, men de fleste gangene hyler han ganske godt..Det er vondt å høre på, og ender med at jeg tar han opp og gir han mer pupp..(etter flere ganger opp og ned av senga, og trygging på at vi er hos han..).. Jeg synes også det er veldig slitsomt..Roer seg når vi er inne hos han, men gråter når vi går ut.. Han er trøtt når vi legger han, det vet jeg for han gnir seg veldig i øynene og er sutrete.Prøvd å gjøre det samme ritualet hver kveld også.. Håper han snart klarer å falle til ro oftere av seg selv. Tar gjerne i mot tips fra andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja!

 

Hjalp litt når jeg ventet en 1/2time med å legge han etter siste måltid. Tror også det hjalp med en sutteklut i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...