Lillespireengangtil Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Men jeg har helt glemt hva de egentlig gjør på 1.gangs kontrollen hos legen.. Er det full sjekk av blodtrykk osv??
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Du er da ikke teit =) dette er ihvertfall det jeg husker: -Veiing -Utfylling av helsekortet -Måling av blodtrykket -Urinprøve -Blodprøver (blodtype, hivprøve og noe mer greier) -Evt hjertelyd og sf-mål... spørs om du fant ut av graviditeten tidlig eller sent =)
Miss L å di Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 jada... blodtrykk, blodprøve og urinprøve :-)
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Teit:P Hehe neida...På 1 kontroll så tar de blodprøve, måler blodtrykk og veier deg. Tar også en GU undersøkelse...men tror du får velge akkurat dette selv noen steder:) De har visst sluttet med å ta graviditetstest...de stoler på de man kjøper...det var ihvertfall det min lege sa:)
Ladybug~N&E Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 urinprøve, blodprøver, blodtrykk, vekt, underlivsundersøkelse og prøver. det var det jeg gjorde hvertfall!!
Lillespireengangtil Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 Man glemmer fort..bare 1 år og 9 mnd siden sist,men husker INGENTING av svangerskapet..sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå