Gå til innhold

dere med 2 eller flere jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

får dere også høre..ja nå ønsker du deg vel en gutt..eller er bare oss guttemammaer får hint stadig til denne berømte datteren

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det får jeg høre. Eller "nestemann blir vel gutt", eller, "dere gir dere vel ikke før gutten er i boks". Vi har aldri prøvd på å få gutt, og kommer aldri til å prøve heller, er superfornøyd med våre to nydelige jenter. :o)

Skrevet

Å jada...

Stadig vekk...

Skrevet

Så hvis man får en av hver, da er man lykkelig ALTSÅ..hehe

Skrevet

Jeg har 2 jenter..........Nei vi får ikke høre det, men det er pga. at de nærmeste vet at min mann har sterilisert seg. :-)

Skrevet

Fikk høre det når jeg skulle ha nr. 2 og fikk høre det når vi skulle ha nr. 3 og får støtt høre at, dere kan jo ikke gi dere før dere får en gutt, ønsker dere en gutt neste gang???

Jeg har 3 nydelige jenter og hvis jeg velger å få en til, så er det fordi jeg ønsker meg en baby.

Skrevet

En av hver og ALLE kommenterte hvor heldige vi var og såååå kjekt at vi ventet en gutt som nr to osv osv osv... joda, stas med en av hver, men hadde ikke blitt mindre glad om vi hadde fått en jente til!

Skrevet

det var ALT folk sa til oss da vi fortalte vi var gravide.

"dere håper vel på en gutt denne gangen"...........

Vi håper på en baby :-) Flott hvis det er jente som kommer, jenter er fantastiske! Flott hvis det er en gutt som kommer (det er det 2 ulèr sier) de er fantastiske de også :-)

Skrevet

Du virker veldig opptatt av kjønn, Mamma25?

Skrevet

Ikke sant..man blir jo glad uansett,,men er litt teit å komme med slike kommentarer

Skrevet

det er jo ikke sikkert folk mener noe vondt med det..men blir litt irriterende å høre..sikkert ikke første gang jeg får høre det gjennom svangerskapet

Skrevet

Ja det får vi høre støtt og stadig.. "Dere må vel prøve å få gutten nå"

Lurer på hva de sier hvis vi da hadde fått en jente til..

Får dere en gutt? Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Du virker veldig opptatt av mamma25, .....Sam.....venter å ser....

Skrevet

Ja, egentlig:-) er litt opptatt av de som utmerker seg jeg!

Deg er jeg lite opptatt av. Du må utmerke deg litt mer!

Skrevet

Er ikke så veldig interessert i å oppta deg. Skrivefeil i nicket forresten.

Skrevet

Niks. Det er dialekt:-) Men ditt er derimot feil, spetakkel skrives med liten s, det er jo ikke et navn:-)

Skrevet

Vi får en av hver, først en jente - og nå kommer gutten. Alle sier at vi er så heldige! Jeg synes det er så latterlig å høre på. Jeg hadde blitt like glad om nr 2 også ble en jente! Tullete!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...