Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Lurer bare på om vi er mange som er over termindatoen nå? Jeg hadde termin i går, og dette har vært de to lengste dagene så langt i svangerskapet. Hvordan er formen deres? Jeg er egentlig i god form, men er lei av ventingen nå! Ønsker meg masse fødestøv til natten.
stabilo Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er tre dager over... Begynner å bli lei ja... spesielt siden jenta er så stor - vil ikke at hun skal vokse så mye mer før hun kommer ut:) Håper du kommer igang snart:) Er det din første?
Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Min første ja:) Kan nesten ikke vente til å få hilse på. Heldigvis starter pappaen ferie i morgen, så da blir ikke dagene så lange. Er det din første også?
stabilo Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Nei det er min tredje. Har trodd hun skulle komme i over 3 uker nå pga. rieaktivitet. Men nei:) Det stemmer for meg at nr. 3 er en luring i allefall:S Kjekt å ha noen å sulle med på dagen da. Og du kan virkelig glede deg. Det finnes ingen følelse som den når man får den lille til brystet etter fødselen:)
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 5 dager over termin hos meg. Bare bekkenløsning som plager meg, ellers i ganske fin form tross alle kiloene.
Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 5 dager høres utrolig mye ut, og det er vel 6 i dag da....disse dagene på overtid er lange! Hvordan får du tiden til å gå (når du ikke er her da:)?
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 e så lei, har 7 daga overtid nu.... va på sjekk i dag, alt fint, ungen får næring å d e blitt litt mindre fostervann... ny kontroll tirsdag, om ingenting e skjedd da får æ henvisning til sykehuset...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Hei Jeg er 4 dager over termin...er ufattelig lei:( Og syns det begynner å bli veldig slitsomt psykisk nå, brøt sammen hos legen i går..ikke nødvendigvis pga overtiden men fordi jeg er sliten i både kropp og hode også var det sabla varmt på legekontoret;) Prøver enkelte kjerringråd, men det nytter ikke...hadde maserier i går kveld, så tenkte sambo og jeg at NÅ skal vi fremprovosere noe ja..og satte i gang med litt sengekos...og vet du hva som skjedde..ingenting selvsagt, til og med maseriene stoppet opp:( Er det mulig!?!? Håper noe skjer snart her og ønsker det samme for alle andre i samme situasjon...LYKKE TIL!
pink1254788 Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 3 dager over her.. Begynner å bli kjedelig å vente, ja! Selv om formen egentlig er så bra som den bare kan være... Når folk spør om det skjer noe snart, har jeg begynt å si at, nei, nå har vi gitt opp;P
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har begynt å bare kose meg. Etter en del dager med bare venting har jeg forsøkt å heller fokusere på å fylle tida med noe. I dag har jeg surfa litt, bimma litt, handlet deilig lunsj og bleier til babyen på butikken, bimma litt mer, og sovet i 1,5 time. Etterpå skal jeg nok se litt på tv eller lese litt. Og i morgen vurderer jeg å bake brød - det er det nemlig veldig lenge siden jeg har gjort. Men jeg skal love dere at jeg venter fælt også altså. Det går igrunn litt i bølger.
På'n igjen:)!! Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Jeg har også gåttt over terminen, med 6 dager. Og har alt venta i 3 uker. Laaaange uker Har vært sykemeldt siden påske pga bekkenløsning, så begynner å bli temmelig lei av å bare gå hjemme... Sliter en del med bekkenet, så kommer meg liksom ikke ut eller noe, noen ganger har jeg problemer med å gå fra sofan til kjøkkenet. Så da blir jo ikke dagene akkuratt kortere... Klage klage... Men gleder meg veldig til å se den lille! Den som venter på noe godt... Er jo heldigvis maks 8 dager til nå... Håper vi alle slipper å vente så mye lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå