Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Vi skal gifte oss hemmelig, bare forloverene vet det. Jeg ska ha en helt enkel todelt kjole, kan jeg ha tiara da. Isåfall vil jeg ha en helt enkel, liten en, men passer det til en enkel kjole (det er egentlig en selskapskjole) Er det enkelt å feste tiaraen selv? Jeg skal nemlig både ordne hår og sminke selv..ups gruer meg litt nå ja.. Evt hva slags annen hårpynt kan jeg bruke, som er helt enkelt? Gifteklar i juli
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hvorfor skulle ikke det gå? Aner ikke om det er lett å feste selv, der har jeg ingen erfaring. Men jeg fant min tiara på e-bay, der har dem utrolig mange forskjellig å velge mellom.Små enkle, til dem store overdådige tiarane.Der har dem også stort utvalg til forskjellige hårnåler osv til håret.Ta en titt der.
Gjest Ut på tur Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Aner jo ikke hvordan kjolen er eller du er. Men hvorfor ikke tiara? Annen hårpynt kan jo være en blomst
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 En litt enkel tiara er kjempefint, og ikke så tung heller så du klarer sikkert å feste den selv. Liker ikke de store, billige tiaraene, for de minner meg veldig om plastikk/ prinsessetiaraer som småpiker bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå