Gå til innhold

Hvordan er det i bergen om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min reiste dit i dag, er kjempemisunnelig! Hadde vært gøy å vært der en tur ja. Dere har vel fint vær og sol dere nå, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint!!! Du har all grunn til å vera misunnelig. Her er sol og sommer.

Skrevet

jepp sola skinner å guttungen sprang hi shorts og t-shorte ute til over 8:)

Skrevet

sol og sommer her, helt fantastisk vær :D

Skrevet

Fint, men ikke supervarmt. Ligger vel på rundt 19-20 på dagen.

Kom bare på besøk du ;-)

Skrevet

UTEVÆR UTEN PARAPLY :) HURRA!!!

Skrevet

Huff, her er det 10 grader og vind, sola har jeg knapt sett etter at jeg kom hjem fra Kreta....*stakkars meg som ikke fikk være med til Bergen* ;o(

Skrevet

Hvor i landet bor du da, som har rene vintertemperaturer? Og, nei, jeg klarer ikke å gjette hvem du var!! haha

Skrevet

Hehe....hadde faktisk på meg vinterjakke på lekeplassen i ettermiddag, og jeg var langt ifra for varm! Jeg bor laaaaangt oppi det kalde nord jeg. ;o)

Skrevet

vel, fint der og.....på fine dager. Og so har dere vel skikkelig vinter! Det er meir enn me har i Bergen......

Skrevet

Ja her er det finest om vintern syns jeg. Men klart, vi kan ha fine sommerdager vi også. Lurer bare på hvor de blir av..... Jaja, mannen min blir vel sittende inne på møter hele tiden mens han er i Bergen, så egentlig er han ikke sååå heldig (trøster meg selv med det) ;o)

Skrevet

Hyyyyysj!!!!!!!!!!!!!! Det skulle jo være en hemmelighet!! Grrr... ;o)

Skrevet

Ikke si det til noen, prøver å gjøre meg litt mer anonym for noen skjønner du! Hehe....spørs om det funket særlig bra da.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...