Gå til innhold

Beklager maset mitt, men.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

.....nå sitter jeg her med siden foran meg hvor det står "Bekreft bestilling."

JEG HAR SÅ LYST MEN ER SÅ PYSETE!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykk!!!! Med mindre du egentlig ikke har råd da ;-) Fant du ut av hvem som var så stygg i kjeften til deg her forresten?? Litt nysgjerrig jeg da...

Skrevet

får litt over åtte tusen igjen på skatten.....

Skrevet

TRYKK! :)

Skrevet

skattepengene mååå jo bare brukes, da! Hva skal du ellers med dem?

Skrevet

Hehe nei si det, penger trenger man jo sjeldent. hjelp hjelp hjelp hjelp hjelp

 

For:

sol

varme

syden

bli brun

slappe av

 

imot:

alene (er jo bare en uke)

er alltid noe klokere man burde brukt pengene på

....:s

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...