Monajenten Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 .....nå sitter jeg her med siden foran meg hvor det står "Bekreft bestilling." JEG HAR SÅ LYST MEN ER SÅ PYSETE!!!!!!!!!
St.Sunniva Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Trykk!!!! Med mindre du egentlig ikke har råd da ;-) Fant du ut av hvem som var så stygg i kjeften til deg her forresten?? Litt nysgjerrig jeg da...
Monajenten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 får litt over åtte tusen igjen på skatten.....
mayaya Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 skattepengene mååå jo bare brukes, da! Hva skal du ellers med dem?
Monajenten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2007 Hehe nei si det, penger trenger man jo sjeldent. hjelp hjelp hjelp hjelp hjelp For: sol varme syden bli brun slappe av imot: alene (er jo bare en uke) er alltid noe klokere man burde brukt pengene på ....:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå