MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Kjøpte på Babyshop i stad, prøver å sette den opp nå. Får f**n ikke opp den ene enden vi!! Er det IQ sperre på doningen eller er den ødelagt?! Begynner å føle oss temmelig dumme her;) Nå får vi den hverken ordentlig opp eller ned..
Jewel m/jente får gutt Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Har slitt med sånne reisesenger selv. Vet bare at det er i bunnen selve barnesikringen sitter. Så når du skal ha den opp må du legge ned bunnen helt, mens når du skal ha den ned, må du dra opp bunnen såpass at sikringen går av og du får "brekt" ned sidene. Håper det hjelper. Er ikke så flink til å forklare.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 kjenner meg igjen=) du må få sammen sengen igjen og neste gang du prøver å sette den opp igjen må du passe på å "knekke opp" langsidene samtidig, og likedan med kortsidene! det aller siste du gjør er å presse ned bunnen! når du slår den sammen må du gjøre akkurat det samme bare omvendt. (bunnen opp først, sidene etterpå) når du skal ha sammen sidene må du finne knappene på hver side og så løfte en cm opp før du legger dem sammen=) ble du klokere? lykke til=)
Babysjefen Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 helt feil. Bunnen må være trukket opp både når man skal slå den opp og ned. Ellers vil ikke sidene låse seg.
JonathanTheamamma Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Bunnen skal alltid være trukket opp, samme om sengen skal pakkes sammen eller settes opp. Det er viktig at bena ikke står rett ned, men at de er bøyd inn mot midten. Når du først får teknikken så er den kjempe-enkel )
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 JEEEJ:) Takk damer! Vi måtte bare presse beina litt sammen, og opp med bunnen!! Haha, skal ikke være så lett;) Greit å ha dere altså, holdt på å dø av latter her!! Sambo strevde skikkelig, og jo mer jeg lo, desto mer irritert ble han;) Det var han som gjerne ville jeg skulle spørre her, for jeg kunne jo ikke hjelpe han! Skjønte jo ikke bære av den der;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå