Gå til innhold

vellykka sommerfest i bhg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja då va sommerfesten i bhg over å det va ein kjempe suksess syns eg. va kjempekoseligt.. hehe....

litlå fikk ver med pappa å tante ett par timer idag å det syns hu va skikkelig stas :D hehe... hu har storkost seg!!!

å såg ut så pappen koste seg og.. :)

pølser, hamburgere, brus å is, gave utdeling, sang å danse opptreden fra ungane å bare kos :) han sprang å lekte med litlå å ga hu pølsa å eg fant mat te meg,pappen å tantå... kjempegrei ordning... er så kjekt at det går an å være venner for det har litla så igjen for på sånne dager så dette..

oxo fikk me ein cd ifra barnehage året med nesten 400 bilder på... så kos... :D

så nå er hun heeeelt utslitt å sitter bare å slapper av i sofaen.. :)

måtte bare skrøyte litt etter en såååå vellykka dag!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi også var på sommerfest i bhg i dag. Med risrett og indisk mat til voksne, og pølser til barna. Kaker og is. Kjempekos...

helt til vesla ble syk... og vi måtte gå hjem...

Skrevet

Vi også hadde en vellykket avsluttning. Grilling og lek i skogen.

Meg og pappan var med, og det er hyggelig at vi kan kose oss sammen vi fire på slike ting. Glad for at vi har ett så ok forhold.

Skrevet

åja...har vært på sommerfest i bhg jeg også. Utrolig gøy. Vi grillet da. Dem hadde lagt ut to grill i sandkassen med tau rundt, slik at barna ikke kunne nærme seg grillen. Så tok vi med mat og grilla. Så var det underholdning av 5 årsklubben. Skikkelig morsom. Lo meg skakk i hjel.

Kjempe koselig dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...