Gå til innhold

kryss fingrene for meg nå da jenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her med VONDE maserier/rier omtrent hvert tiende minutt..

har jo hatt fem sånne dager forrige uke, før to dagers pause nå.. kan dere ikke krysse fingrene for at noe ordentlig er på gang nå da, at jeg ikke bare skal plages i noen timer og så gi seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krysser fingrer!

Tenker på deg ofte når jeg er her inne og kikker, og lurer på om du har kommet ordentlig i fødsel eller ikke!!

Synes det er så spennende å følge med!

Håper det kommer fortgang i sakene nå. :)

Skrevet

krysser fingre og tær. Håper det er i gang...

Skrevet

hm.. kan dette stemme her da?

kommer med ca ti minutters mellomrom fra start til start. fra start til slutt går det ca fire minutter...

varer de litt lenge, eller skal de vare så lenge? jeg vil ha ordentlige rier altså, ikke bare sånne som tuller med meg!!!

(haha, er iallefall vondt nok til at jeg har vært litt skarp mot mannen min mens det står på, for å si det sånn...)

Skrevet

huff det høres ikke godt ut å gå sånn så lenge!!! Tar på, på både kropp og sjel det der. For ikke snakke om motet!! mest sannsynlig modningen som pågår og da går det nok ikke alt for lenge til du er i ordentlig fødsel skal du se;)

Masse lykke til;) Snart har du vidunderet ditt utenfor magen!!!

Skrevet

nei, det er ikke noe særlig, men jeg satser på at når fødsel da først er i gang, så bør det gå rimelig bra, altså at kroppen har forberedt seg godt!!

nå er rietingene nede i 3 minutter.. det er vel en bra ting vel?

har lissom lest at de skal vare i opptil en minutt, men det er kanskje "høyden" på de? for det er jo stor forskjell på toppene og start/slutt...

Skrevet

Oh så spennende:0) Krysser fingrene for at noe er på gang!

Lykke til:0)

Skrevet

*krysser fingrene*

Masse lykke til...høres ut som om noe e på gang nå ja...håper de tar seg opp og blir tettere:)

Satser på at eg ikke kommer så lenge etter deg da hehe;)

Skrevet

høres ut som du er i en mellomting av modningsrier og ordentlige rier. Nå har ikke jeg født før med har jo fulgt med her inne på disse damene som har født i det siste og har gått med det samme som deg.Rier som aldri tar seg opp. Det gikk vel ikke så forferdelig lang tid til de kom ordentlig i gang, eller??

Skrevet

uff da!! Kjedelig å sitte sånn så lenge og at det ikke kommer noe ut av det!!!

har ikke født før så jeg har null peiling på hva du går i mellom akkurat nå så kan ikke bare gjøre annet enn å ønske deg lykke til!

Det blir nok snart unger ut av det;)

Skrevet

unge skal det bli! men spørs når bare.. hehe

har forsåvidt bedret seg disse her nå altså.. men jeg har jo håpet før da, og så har det dabbet av.

takk for alle som krysser fingrene.. skulle gjerne hatt det overstått nå ja! :) hehe

Skrevet

krysser fingrene for deg jeg!!!! =) har følgt med nøye her om det har skjedd noe mer med deg!!! =) spennende!!! hihi:)

Håper så inderlig den babyen snart vil ut da;)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx for deg!!!!! ;)

Maaasse lykke til!!!

Skrevet

Krysser fingrene for deg jeg og

Skrevet

slenger på en drøss med kryss,jeg også,lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...