Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det min tur til å melde overgang hit. Flere av dere har jeg jo vært sammen med på "gravid i moden alder". Jeg fikke en pike natt til lørdag. Fødte i vann på ABC-klinikken. Jeg hadde en veldig fin opplevelse. Nå koser jeg meg hjemme med "nutta" mi. Jeg har en sønn på 17 år fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og velkommen =0)

gratulerer så mye med prinsessa.

kos deg masse nå da.di vokser fort =0)

Skrevet

Heisann! Gratulerer og velkommen på samme tid!

Skrevet

Hei!

Gratulerer med jenta og velkommen :)

Skrevet

Hei, hei.

Velkommen inn her, veldig koselig forum med mange kjekke damer:-)

Gratulerer så mye med veslejenta.

Mine 2 småjenter er begge kommet svømmende til verden på ABC. Veldig flotte og greie fødsler:-)

Minsten er nå 8 måneder og vi koser oss i solen.

Skrevet

Grattis med jenta di, så deilig at fødselen gikk bra!!

Velkommen hit, her er det fint å være!

Vår snuppeline er allerede blitt 2 år, så jeg blir vel snart kastet ut herfra :)

Skrevet

Hei og hjertelig velkommen hit:)

Gratulerer med babyen:)

Skrevet

Håper du kommer til å trives her også - her er mange trivelige kloke damer c",)!

Skrevet

Gratulerer med lille jenta og velkommen inn hit :o)

Skrevet

Hei Mirte!!

Jeg må også slenge meg på og ønske deg velkommen inn hit.

Har vært her en stund, men ikke vært så aktiv. Skal bli flinkere nå etter hvert.

Du koser deg vel hjemme med lille Julie. Du får ha en fin helg og så sees vi på treff snart.

Klem :-)

Skrevet

Hei Mirte,

Velkommen inn hit, og gratulerer så mye med jenta. Hyggelig å se at flere av oss fra "gravid moden alder" hopper over til Din Baby. Har heller ikke vært så aktiv her, men etterhvert som lillegutt sover mer og mer (eller rettere sagt er mer våken uten at han trenger å sitte i fanget mitt hele tiden) så går det greit å være litt mer inne på PC'en.

Gleder meg til å se dere begge på fremtidige treff!

Klem

Skrevet

Velkommen hit og gratulerer med jenta. Jeg selv pendler mellom Modne foreldre og Gravid - moden alder. Jeg har to barn fra før, en snart 8 og en snart 2 og venter nr 3 i desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...