Gå til innhold

ultralyd og fødeplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en lege som ikke har sendt inn papirene mine slik han skulle, og jeg er nå i uke 16 uten ultralyd time og fødeplass. Jeg har purret på papirene som legen sier er sendt, men ullevål ikke har mottatt, de legger alt inn når de får papirer i forhold til ultralyd. Snakket med ullevåll to ganger nå for å sjekke, og i går fortalte damen meg at jeg nå ikke kommer til å få hverken ultralyd eller fødeplass der for det er helt sprengt........og at jeg er helldig hvis jeg får ultralyd på bærum eller a hus til rett tid.

Blir så frustrert når det ikke er noe jeg selv kan gjøre, vil føde på ullevåll og ha ultralyd mellom uke 17 og 19 som er best!!!!!!

Vet jeg kan ta ultralyd privat, og det kommer jeg til også, men fødeplass......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fød hjemme=) hehe, neida=)

ufattelig hvor treg legen din har vært, skulle tro han/hun skulle ha klart å få sendt papirene i god tid!

en plass må dem da ha til deg, du kan jo ikke føde på gaten eller ta ul me kjikkert!

ring legen din å purr myyyyye, skulle ikke være vanskeligere enn å fakse eller sende papirene i full fart!

håper det ordner seg for deg, absolutt ikke noe fin klemme å havne oppi, men det er ikke din skyld at legen din har rotet alt til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...