Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hørte her om dagen et tips til alle fluehatere.... fyll en frysepose med vann og heng opp i vinduer eller ved dører hvor fluene kommer inn, dette skal de visst nok ikke like og blir dessorientert og du slipper at nye kommer inn. de som allerede er inne må du nok kverke......
Erisa* Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hmm. høres litt for godt ut til å være sant.. Har du prøvd det?
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Har hengt opp idag ,men svigermor har hatt hengene i to tre dager nå, og siden jeg er hos henne vær eneste dag så ser jeg jo at hun ikke er like plaget som meg, så det er jo verdt et forsøk, om ikke annet så får alle besøkende seg en rimelig god latter;o)
Erisa* Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Hehe, ja kanskje jeg skal prøve? Til nå har det ikke vært så mye fluer her, men i dag kom det ei veldig irriterende ei inn i stua. Og her sitter jeg og liksom leser til eksamen (nå bimmer jeg, da...). Ikke lett å gjøre eksamensoppgaver når man bare kjenner jaktinstinktet brenne;p Takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå