Gå til innhold

Er dette vannkopper ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på snart 14. mnd. som har noen væskefylte blemmer på ryggen. Har p.d.d. 6-7 blemmer på ryggen og 1 på armen.

Merket først blemmene for litt over 1 uke siden, de blemmene jeg først så tørket inn også har det kommet nye.

Lurer sånn på om det kan være vannkopper, trodde at når man fikk vannkopper så fikk man det over hele kroppen og ikke bare på ett sted ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm....dytter litt for deg jeg.Lurer litt selv jeg....mini her har to (kun 2) små væskefyllte blemmer på to fingre.Kan det være vannkopper da???

Skrevet

Snupp har vannkopper, fikk kanskje 10 til sammen. Startet med 3 på ryggen, så kom det to på brystet og ett par på armen tror jeg. Hun var nok heldig, eldstetøtta fikk det over hele kroppen. Syns det høres ut som det er vannkopper sønnen din har også, ofte får de ikke så mange når de er så små. :o)

Skrevet

hun på 3 år hadde noen få gjevnt fordelt overhele kroppen og var ikke syk. hun på 11 månder hadde utrolig mange....på hode,ansikt,nakke,inne i øret,nese, munn og mellom beina. Og masse feber, stakkars lille kropp.

Skrevet

ja det kan være vannkopper!

ei jeg kjenner fikk kun 1 liten vannkopp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...