Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Har en sønn på snart 14. mnd. som har noen væskefylte blemmer på ryggen. Har p.d.d. 6-7 blemmer på ryggen og 1 på armen. Merket først blemmene for litt over 1 uke siden, de blemmene jeg først så tørket inn også har det kommet nye. Lurer sånn på om det kan være vannkopper, trodde at når man fikk vannkopper så fikk man det over hele kroppen og ikke bare på ett sted ?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hmmm....dytter litt for deg jeg.Lurer litt selv jeg....mini her har to (kun 2) små væskefyllte blemmer på to fingre.Kan det være vannkopper da???
Mille** Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Snupp har vannkopper, fikk kanskje 10 til sammen. Startet med 3 på ryggen, så kom det to på brystet og ett par på armen tror jeg. Hun var nok heldig, eldstetøtta fikk det over hele kroppen. Syns det høres ut som det er vannkopper sønnen din har også, ofte får de ikke så mange når de er så små. )
nick39 Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 hun på 3 år hadde noen få gjevnt fordelt overhele kroppen og var ikke syk. hun på 11 månder hadde utrolig mange....på hode,ansikt,nakke,inne i øret,nese, munn og mellom beina. Og masse feber, stakkars lille kropp.
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 ja det kan være vannkopper! ei jeg kjenner fikk kun 1 liten vannkopp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå