Gå til innhold

Hahaha.....har farga håret....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja....det var jo bortkasta penger. Kjøpte sånt hjemmefargegreier.Bruker alltid den samme og det er aldri noe problem. Men nå tok det ikke farge i det hele tatt! Helt utrolig. Har jo hørt at det kan slå feil ut og sånn da man er gravid, men hadde ikke ventet dette. Har mørkt hår nå og skulle farge lyst. Jeg gjør denne helomvendingen flere ganger i året og det funker alltid. Men ikke nå gitt...fortsatt helt mørk jeg...hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være fargen det har vært noe galt med, hadde klaget på den kanskje du får ny.....

Skrevet

he he sånn kan skje når man er gravid. eneste man må tenke på faktisk når det gjelder farging og sånn. jeg er frisør selv og har måttet gå over til en helt annen farge enn den jeg vanligvis bruker fordi den ikke blei som den pleier. hormoner får man ikke gjort noe med. selv om håret ser normalt ut kan det hende det har forandret seg innvendig

Skrevet

som frisør så fraråder jeg deg å gjøre dette! Det sies at det ikke er noe farlig å farge håret sitt når man er gravid, men dette gjelder helst frisørfarge. Man vet aldri hva det kan være i hjemmefarge.

Men i dette tilfellet så skulle du jo lysne håret ditt og da brukes blekestoffer som er skadelig å få ned i hodebunnen.. Dette klarer du ikke å unngå selv.

Anbefaler deg da å gå til en frisør å fortelle at du er gravid og vil slysne håret dit der. Der vil de passe på at du ikke får noe ned i hodebunnen, og resultatet vil bli mer vellykket enn det du hadde med hjemmefargen..

Skrevet

Ok. Takk for tips :) Jeg skal ringe å bestille time i morgen :)

Skrevet

ikke noe problem.. ville bare si ifra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...