Gå til innhold

2 år og 2 mnd for drap....


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=141692

 

Gi dem ordentlige straffer som i USA, der syr de ikke puter under armene, men virkelig gir hva de fortjener -STRAFF. jeg blir så irritert av rettsvesnet i Norge. Grrrr!

 

synes rett og slett det er et hån mot de pårørende!

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du synes ikke det er noen formildende omstendigheter her?

 

Kameraten som ba ham om å gjøre det, like steine var de begge to osv osv.

 

Jeg synes det finnes utrolig mange ting som bør straffes strengere, men akkurat i dette tilfellet må jeg innrømme at gjerningsmannen har litt av min sympati.

Skrevet

Helt enig. 2 år og 2 mnd.. hva er det da? Han slipper uansett ut mye tidligere.. straffesystemet er jo bare en vits :(

Skrevet

Jeg kunne også ha funnet på å si noe sånt om jeg var skikkelig fyllesjuk, men synes i utgangspunktet at 3 år er for lite selvom det er uaktsomt...

 

Og så synes jeg at livstid skal være livstid og ikke max 21 år da... 150 år, da snakker vi!

Skrevet

Jojo, jeg er nok mye enig med deg i utgangspunktet. Jeg synes bare at dette egentlig ikke er en god sak å bruke som argument!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...