Lille Filur Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=141692 Gi dem ordentlige straffer som i USA, der syr de ikke puter under armene, men virkelig gir hva de fortjener -STRAFF. jeg blir så irritert av rettsvesnet i Norge. Grrrr! synes rett og slett det er et hån mot de pårørende!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Og du synes ikke det er noen formildende omstendigheter her? Kameraten som ba ham om å gjøre det, like steine var de begge to osv osv. Jeg synes det finnes utrolig mange ting som bør straffes strengere, men akkurat i dette tilfellet må jeg innrømme at gjerningsmannen har litt av min sympati.
Stor_smil Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Helt enig. 2 år og 2 mnd.. hva er det da? Han slipper uansett ut mye tidligere.. straffesystemet er jo bare en vits
Lille Filur Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Jeg kunne også ha funnet på å si noe sånt om jeg var skikkelig fyllesjuk, men synes i utgangspunktet at 3 år er for lite selvom det er uaktsomt... Og så synes jeg at livstid skal være livstid og ikke max 21 år da... 150 år, da snakker vi!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Jojo, jeg er nok mye enig med deg i utgangspunktet. Jeg synes bare at dette egentlig ikke er en god sak å bruke som argument!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå